Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: Kauno kamerinis teatras
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: Kauno kamerinis teatras

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadinė dalis. Tyrimo problema: išsiaiškinti, ar verta plėstis, ieškant naujų, didesnių patalpų ir keičiant repertuarą. Rezultatų dalis. Teatrų lankomumas. Nesilankymo teatre priežastys. Informacija apie Kaune veikiančius teatrus. Informacijos apie teatrų repertuarą radimo vietos. Kauno miesto teatrų lankomumas. Svarbiausi kriterijai renkantis teatrą. Mėgstamiausias žanras. Ar respondentai žino apie "Kauno kamerinio teatro" veiklą. Pageidaujami respondentų pakeitimai "Kauno kameriniame teatre". Siūloma nauja teatro veikla. Spektaklių suaugusiems vertinimas. Pageidaujama bilieto kaina. Respondentų amžius. Respondentų lytis. Respondentų užsiėmimas. "Kauno kamerinio teatro" lankytojų amžius. Užsiėmimo ir lankymosi teatre priklausomybė. Žanro pasirinkimas priklausomai nuo lyties. Pageidaujama mokėti bilieto kaina priklausomai nuo užsiėmimo. Išvadų dalis. Darbas iliustruotas diagramomis.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-13
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis172.07 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo tyrimu darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą