Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vyno gamybos marketingo sprendimai: UAB "Mineraliniai vandenys"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vyno gamybos marketingo sprendimai: UAB "Mineraliniai vandenys"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

UAB "Mineraliniai vandenys". Marketingo aplinka. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiekėjų analizė. Pardavimų pagalbininkai. Rinkos segmentavimas. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Kainodaros strategija. Kainų koregavimas. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Mineralinių Vandenų pagrindinė veikla: alkoholinių gėrimų rinkodara, distribucija ir importas.
1992 metais veiklą pradėjusi kaip mažmeninės prekybos įmonė, 1993 metais ji į Lietuvos rinką pradėjo tiekti kokybiškus, gerai žinomus ir pasaulyje pripažintus alkoholinius gėrimus, dar vėliau tabako gaminius, vaisvandenius, alų.
Dabar Mineraliniai Vandenys yra pirmaujanti didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais bendrovė Lietuvoje. Bendrovės partneriai – pasaulinio garso gamintojai, valdantys tokius prekės ženklus kaip "Hennessy", "Moet & Chandon", "Camus", ,,Metaxa", ,,Absolut vodka", "William Grant", "Red Bull", "Pepsi", "Antinori", ,,Baron Philippe de Rothschild"...
Šiuo metu kompanija į Lietuvą importuoja daugiau nei 800 pavadinimų alkoholinių gėrimų, "British American Tabacco" ir "JTI" kompanijų tabako gaminius, o taip pat platina koncerno "Nestle" produktus, gaiviuosius gėrimus "Pepsi", "7up", "Mirinda", mineralinį vandenį "Perrier", "Vitell", energetinį gėrimą "Red Bull" ir kitas greito vartojimo prekes.
Kompanija turi 3 distribucijos centrus ir 5 atstovybes: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose. Turėdami plataus aptarnavimo tinklą Mineraliniai Vandenys prekes tiekia daugiau nei į 4300 mažmeninės prekybos tinklų.
Mineraliniai Vandenys daug dėmesio skiria vyno bei tauriųjų alkoholinių gėrimų vartojimo kultūrai skatinti, kuri kasmet tampa vis įdomesnė. Tai, kas praėjusiais metais atrodė unikalu, kitais metais - jau normalu. Dėl sparčiai besivystančios rinkos, Mineralinių Vandenų ekspertų komandai tenka nuolat ieškoti ir gaminti įdomesnių vyno bei kitų gėrimų rūšių. Jau dabar pirkėjai gali mėgautis įvairių rūšių vyno, viskio, konjako, brendžio ar putojančio vyno gausa.
"Mineraliniai vandenys" priklauso koncernui "MG Baltic". Tai viena didžiausių Lietuvoje gamybos, prekybos, nekilnojamojo turto ir žiniasklaidos įmonių grupė, šiuo metu valdanti tris holdingus "MG Baltic Trade", "MG Baltic Investment" ir "MG Valda". Holdingams priklausančiose 33 įmonėse iš viso dirba 3120 darbuotojų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis109.42 KB
AutoriusRenalda
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Indrė Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vyno gamybos marketingo sprendimai UAB Mineraliniai vandenys [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • lekt. Indrė Jucaitytė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą