Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Elektroniniai marketingo tyrimai

Elektroniniai marketingo tyrimai

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Pateikite e-tyrimų specifiką (remkitės bent 3 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, lyginant su tradiciniu atliekamais tyrimais. Tyrimų internetu specifika. Tyrimų internetu trūkumai ir privalumai. Praktika. Suraskite bent 4-5 stambiausias organizacijas atliekančias e-tyrimus (bent 1 Lietuvoje) ir apibūdinkite jų atliekamų e-tyrimų spektrą, apimtis, tipus, principus, dažnį, įkainius. Internetinių tyrimų metodai. Tyrimo vykdymas. Rezultatų stebėjimas. Tyrimo vykdymo etapai. Internetinio tinklapio vartojamumas. Priedai (4).

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai24
Dydis1.09 MB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasVerbauskienė
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2market. seminaras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 15 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Verbauskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą