Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Elektroniniai marketingo tyrimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroniniai marketingo tyrimai

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Pateikite e-tyrimų specifiką (remkitės bent 3 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, lyginant su tradiciniu atliekamais tyrimais. Tyrimų internetu specifika. Tyrimų internetu trūkumai ir privalumai. Praktika. Suraskite bent 4-5 stambiausias organizacijas atliekančias e-tyrimus (bent 1 Lietuvoje) ir apibūdinkite jų atliekamų e-tyrimų spektrą, apimtis, tipus, principus, dažnį, įkainius. Internetinių tyrimų metodai. Tyrimo vykdymas. Rezultatų stebėjimas. Tyrimo vykdymo etapai. Internetinio tinklapio vartojamumas. Priedai (4).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-24
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai24
Dydis1.09 MB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasVerbauskienė
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2market. seminaras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 15 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Verbauskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą