Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kauno teritorinės statistikos valdybos rinkodaros planas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kauno teritorinės statistikos valdybos rinkodaros planas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152
Aprašymas

Įvadas. Verslo aplinka. Marketingo aplinka. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojimo strategijos. Rinkodaros plano dalys. Pardavimų prognozavimas. Rinkos tyrimai ir informacija. Rinkodaros veiklos planas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Įmonės uždaviniai. Verslo aplinkos analizė. Perspektyvų tyrimas. SWOT analizė. Įmonės tikslinė rinka. Tyrimo procesas. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Išvados. Rekomendacijos. Priedai: Anketa, grafikai. Išnašos.

Ištrauka

Rinkodaros žinių ir patirties reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiens vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar pslaugas siūlanti įmonė.
Daugelis žmonių , pasirinkdami įvairius sprendimus dalyvauja rinkodaroje ir patiria jos poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai, ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to rinkodaros žinios yra naudingos ir reikalingos.
Marketingo tyrimas – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Marketinginė veikla yra neatsiejama sėkmingai veikiančios įmonės dalis. Nuo jos tiesiogiai priklauso galutinis įmonės veiklos rezultatas – pelnas. Kuo sėkmingesnė marketinginė veikla, tuo pasiekiami geresni rezultatai. Tam kad sėkmingai būtų vykdoma marketinginė veikla, būtina paruošti įmonės marketingo planą. Šiame darbe aš paruošiau "Kauno teritorinės statistikos valdybos", naujos pasiūlytos paslaugos marketingo planą.
Objektas: Kauno teritorinė statistikos valdyba.
Kursinio darbo problema: Teisinės, politinės ir kitos aplinkos negatyvi įtaka statistinių duomenų rinkimui.
Tikslas: Išanalizuoti įmonės veiklą ir parengti rinkodaros planą.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą.
2. Apibrėžti įmonės misiją ir tikslus.
3. Apibūdinti verslo įmonės pardavimų prognozavimą.
4. Atlikti įmonės perspektyvų tyrimą.
5. Numatyti marketingo priemonių veiksmų planą.
6. Sudaryti SWOT lentelę, ją analizuoti.
7. Nustatyti tikslinę rinką ir pasirinkti rinkodaros strategiją.
Darbo objektas: Kauno TSV veiklos planavimas.
Metodas: mišrus.
Informacijos šaltinių apžvalga: Pagrindinis šaltinis, kuriuo rėmiausi – B. Alborovienė. Marketingas. – V., 2002. Taip pat rėmiausi Statistikos departamento prie LR vyriausybės. 2005 m. veiklos ataskaita. Statistikos departamento 2005-2007 m. veiklos strategija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis47 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis130.24 KB
Autoriusindre
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasB. Albrovienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kauno teritorines statistikos valdybos rinkodaros planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 47 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras / 2 Klasė/kursas
  • B. Albrovienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą