Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Interneto įtaka marketingo aplinkai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Interneto įtaka marketingo aplinkai

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Kaip Internetas keičia marketingo aplinką? Kokios jėgos sukelia pasikeitimus? Pasikeitimo efektų konceptualizavimas: biologinės perspektyvos. Populiacijos ekologijos požiūris. "Žargonas" galintis praversti. Populiacijos ekologija. Nuo biologijos iki verslo… "Trikdžių" taksonomija. Konkurencija ir Interneto ekologija. Evoliucija ir verslo ekosistemos. Internetas kaip marketingo aplinka. Besivystančios rinkos struktūros. Pridėtinės vertės grandinė. Struktūros adaptavimas siekiant sukurti papildomą vertę. Interneto sąlygojami struktūrų pasikeitimai. Kiti Interneto efektai struktūrai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-12
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis22 skaidrės
Literatūros šaltiniai0
Dydis352.25 KB
Autoriusshuras
Viso autoriaus darbų25 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAsist. Liuda Maciukevičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint 2139360488geras [speros.lt].ppt
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 22 skaidrės
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Asist. Liuda Maciukevičienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą