Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Profesinė praktika: dizaino ir reklamos firma UAB "Ketvirtasis matmuo"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Profesinė praktika: dizaino ir reklamos firma UAB "Ketvirtasis matmuo"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Apie firmą. Firmos veikos kryptys, tikslai, uždaviniai. Valdymo struktūra (schema, darbuotojų sk.). Firmos veiklos organizavimas. Pagrindinės reklamos vadybininko (projektų vadovo, dizainerio ir kt.) funkcijos. Klientų aptarnavimo tipai ir principai. Įmonės vidaus kultūra (hierarchija, vertybės, orientacija, žmonių tarpusavio santykiai, svarbiausi bendrieji reikalavimai darbuotojams.). Firmos teikiamos paslaugos. Firmos reklamos produktai ir teikiamos paslaugos. Paslaugų kainos. Paslaugų SWOT analizė. Paslaugos konkurencinis pranašumas. Išskirtinumas. Reklamos užsakovai (firmos klientai). Konkurentų apžvalga. Reklaminė veikla. Reklamos agentūros reklamos projekto aprašymas. Internetinis firmos puslapis. Praktikos veiklos aprašas. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Profesinę praktiką atlikau Aistės Glinskienės firmoje "Ketvirtasis matmuo". Praktikos tikslai buvo:
susipažinti su agentūros darbu;
geriau pažinti reklamos rinką;
įsijungti į agentūros veiklą;
pačiai pajusti – ką reiškia dirbti reklamos agentūroje.
Ši agentūra yra labai smulki, personalą sudaro tik du žmonės, todėl susibendrauti nebuvo sunku. Kolektyvas buvo tikrai labai draugiškas. Praktikos vadovė, apsišarvavusi kantrybe, atsakydavo į visus, nors kartais ir įkyrius, man rūpimus klausimus ir padėdavo tiek kiek galėdavo ir turėdavo tam laiko. Manau, jeigu studentas įkyriai "nelįs į akis" ir niekuo nesidomės, tada jo praktika tiesiog bus bevertė. Nes kolegijoje mes gauname daug teorijos, tačiau praktinės patirties neįgyjame , todėl jei niekuo nesidomėsi gausi tik paviršutiniškas žinias ir nieko neišmanysi, kas iš tikro dedasi reklamos srityje, kokie yra klientų norai ir pageidavimai, kokie patys klientai būna ar kaip naudingai "prieiti" prie pačių klientų ir pan. Nors praktikos metu daug darbo neturėjau, tačiau iš šono stebėdama ar prisidėdama prie vykstančių darbų sužinojau daug naujų dalykų, gavau gerų patarimų sėkmingo verslo plėtrai ir įgijau daug naujos patirties bei patyrimų.

Aistės Glinskienės firma "Ketvirtasis matmuo" įsikūrė 1998 m. Aštuntus metus dirbanti dizaino ir reklamos firma savo veiklą pradėjo nuo dizaino ir spaudos darbų šioje srityje turi didžiausia patirtį. Augant įvairiapusiškų reklamos paslaugų poveikiui, tobulėjant darbuotojų kolektyvui, ši agentūra klientui šiuo metu gali pasiūlyti kompleksines reklamos paslaugas.
Agentūra yra įsikūrusi Liepkalnyje Stadiono gatvėje 3, sename name kurį sudaro bohemiška, kaimiška aplinka. Tokia atmosfera suteikia jaukumo jausmą ir namų artumą, todėl dirbdamas gali atsipalaiduoti ir nejausti jokio susikaustymo. Darbo laiką planuojiesi pati, gali bet kada esant geram orui pakilti iš darbo vietos ir išeiti pasėdėti ant kieme esančių suoliukų.
Agentūra yra netoli senamiesčio, todėl nesunkiai ją galima rasti, nes susisiekimas yra tikrai geras. Kadangi netoliese yra garsusis "Lokomotyvo" stadionas – jis atstoja orientavimosi tašką, pagal kurį labai lengvai galima surasti pačią agentūrą.
Tai yra labai smulki įmonė, kuri pati tiktai kuria, o visus spaudos darbus atlieka bendradarbiaudamos su kitomis įmonėmis, kurios tuo užsiima.
Agentūra tikisi, kad patyręs ir kūrybingas kolektyvas padės klientams įgyvendinti marketingo idėjas ir sėkmingai prisidės prie jų verslo sėkmės.
Kadangi tai yra kūrybinė agentūra, sau įvaizdį susikūrė pati. Kelis pavyzdžius galite rasti prieduose. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-02
DalykasRinkodaros praktikos ataskaita
KategorijaRinkodara
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis32.17 KB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAlgis Kariniauskas
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Profesine praktika dizaino ir reklamos firmoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą