Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Gyvybės draudimo paslaugų reklamos rinka: Lietuva, Latvija ir Estija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gyvybės draudimo paslaugų reklamos rinka: Lietuva, Latvija ir Estija

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Gyvybės draudimo paslaugų reklamos rinkų Baltijos šalyse specifikos tyrimas. Įvadas. Šio darbo pagrindinis tikslas remiantis įgytomis teorinėmis žiniomis susipažinti su trijų Baltijos šalių (Lietuvos, Latvijos ir Estijos) draudimo paslaugų reklama, išanalizuoti kiekvienos šalies reklamos privalumus ir trūkumus remiantis Lietuvos Respublikos nustatytais reklamos įstatymais, įvertinti tų reklamų poveikį vartotojui, aptarti konkrečius reklaminius klipus. Teorinė dalis: reklamos samprata ir jos teoriniai aspektai. Reklamos apibūdinimas ir jos esmė. Reklamos savybės ir tipai. Reklamos poveikio aspektai. Reklamos reguliavimo formos. Reklamos reguliavimas Lietuvos, Latvijos ir Estijos šalyse. Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas, draudimai ir apribojimai. Reklamos kodeksai ir kontrolė. Bendrieji reklamos principai ir reikalavimai. Analitinė dalis: Baltijos šalių gyvybės draudimo paslaugų reklamos specifikacijos tyrimas. Baltijos šalių gyvybės draudimo paslaugų reklama. Lietuvos Respublikos (LR) draudimo įstatymas ir jo paskirtis. Lietuvoje, Latvijos ir Estijos gyvybės draudimo reklamos specifikos tyrimas. Draudimo įmonių reklama internete. Lietuvos Gyvybės draudimo produktų reklamos tyrimas. Projektinė dalis: gyvybės draudimo reklamos paslaugų įvertinimas remiantis Lietuvos Respublikos (LR) įstatymais. Gyvybės draudimo reklamos paslaugų perteikimo priemonių privalumai ir trūkumai. Baltijos šalių gyvybės draudimo reklamos paslaugų įvertinimas ir poveikis vartotojams. Klaidinančios draudimo paslaugų reklamos ypatumai remiantis Lietuvos Respublikos (LR) įstatymais. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kad šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklamos pagalba prekės ar paslaugas, reklamuojanti įmonė pritraukia arčiau savęs daugiau vartotojų ir suteikia daugiau rinkai pasirinkimo.
Stipriai besivystanti draudimo paslaugų reklama apėmė visą rinką tiek Lietuvoje, tiek kitose pasaulio šalyse, taip pat į ją įsitraukia Estija ir Latvija. Aktyvios reklamos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių tikslų. Reklama realizuojama remiantis reklamos tiekėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. Draudimo paslaugų reklama padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui.ji susijusi su visuomenės nuomonės formavimu, todėl norint efektyviai naudotis šia reklama, būtina žinoti net tik jos funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje, bet ir prigimtį.
Kalbant apie draudimo paslaugų reklama Lietuvoje, bei kitose šalye tiek Latvijoje tiek Estijoje- draudimo paslaugų reklama užima nemažą rinkos dalį. Ši paslaugų reklama suteikia visapusiška pagalba žmonėms, bando apsaugoti juos nuo nelaimingų atsitikimų, ir konkuruoti šalyse su kitomis draudimo įmonėmis. Draudimo įmonės, kurios teikia tokias paslaugas privalo ne tik Lietuvoje, tačiau ir visame pasaulyje, bet kiekvienoje šalyje nustatytais skirtingais įstatytais, pagal kuriuos jie privalo teikti atitinkamas paslaugas asmenims, kurie naudojasi tomis paslaugomis. Tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse įstatymais turi vadovautis įmonės, kadangi visuomenė jais gali stipriau palaikyti tvarką.
Kadangi kasmet draudimo paslaugos vis didėja, o joms didėjant ir auga vartotojų paklausa, todėl įmonės norėdamos pritraukti daugiau vartotojų ir teikti kokybiškas reklamas privalo vadovautis įstatymais.

Šio darbo pagrindinis tikslas remiantis įgytomis teorinėmis žiniomis susipažinti su trijų Baltijos šalių (Lietuvos, Latvijos ir Estijos) draudimo paslaugų reklama, išanalizuoti kiekvienos šalies reklamos privalumus ir trukumūs remiantis Lietuvos Respublikos nustatytais reklamos įstatymais, įvertinti tų reklamų poveikį vartotojui, aptarti konkrečius reklaminius klipus.


Norint pasiekti gerų rezultatų, keliami šie uždaviniai:
Išanalizuoti Baltijos šalių draudimo reklamos paslaugas;
Pateikti šių šalių reklamos paslaugų privalumus ir trukūmus;
Aptarti kiekvienos šalies reklamos paslaugų rinka;
Aptarti konkrečius reklaminius klipus;
Įvertinti reklamos poveikį vartotojui.

Tyrimo dalykas –Lietuvos, Latvijos ir Estijos draudimo reklamos paslaugų specifikos tyrimas.
Tyrimo objektas – Bendra Baltijos draudimo įmonė, teikianti reklamines palaugas tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse.
Darbo reikšmė – darbas gali būti naudingas draudimo įmonių teikiamčių reklamines paslaugas , taip pat vartotojams, kurie dažniausiai naudojasi draudimo paslaugomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis69.14 KB
AutoriusAna
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasKrikevičiūtė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gyvybes draudimo paslaugu reklamos rinka Lietuva Latvija ir Estija [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • Krikevičiūtė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą