Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio kūrimas: transporto įmonė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdžio kūrimas: transporto įmonė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Transporto įmonės įvaizdžio kūrimas. Įvadas. Įmonės įvaizdžio samprata. Įvaizdžio reikšmė. Transporto įmonės įvaizdžio elementai. Įmonės įvaizdžio kūrimo principai. Įmonės įvaizdžio kūrimas. Organizacijos įvaizdžio kūrimo prielaidos. Įvaizdžio svarba bei vertinimo kriterijai. Ryšiai su visuomene kuriant organizacijos įvaizdį. Teigiamo įmonės įvaizdžio rezultatas. Išvados.

Ištrauka

Marketingas tai viena iš įmonės veiklos sričių, kurios pagalba įmonė siekia įsitrvirtinti konkurencinėje rinkoje. Vienas iš pagrindinių marketingo tikslų yra sukurti teigiamą įmonės įvaizdį. Įvaizdis nesukūriamas per dieną ar per savaitę. Yra parengiamas planas, pagal kurį yra nuosekliai veikiama, ir kas tam tikrą laikotarpį atliekami tyrimai tam, kad sužinoti ar jau įgyvendintos priemonės turi teigiamą rezultatą ar ne. Jeigu turi, planas toliau vykdomas, o jei ne, planas yra koreguojamas arba totaliai keičiamas.
Mano kursinio darbo tikslas apžvelgti įmonės įvaizdžio kūrimo priežastis, įsigilintį į tai kas yra įvaizdis, iš ko susideda. Suprasti įvaizdžio svarba įmonės veikloje. Išanalizuoti įmonės įvaizdžio elementus ir principus, taip pat priemones įvaizdžiui sukūrti.

Įvaizdis – tai visuominės (tiekėjų, konkurentų ir teikiamos paslaugos arba produkto vartotojų) nuomonė apie tam tikrą objektą. Žodis įvaizdis - tai tiesioginis vertimas iš anglų kalbos žodžio eng. image, kuris reiškia paveikslą, vaizdą, vaizdinį parodymą, pavidalą, nors visa tai negali atskleisti visų esminių šios sąvokos reikšmės atspalvių. Paprastai įvaizdis aprėpia tokius požymius, kurie būdingi konkrečiam objektui. Šie požymiai gali egzistuoti objektyviai arba juos paprasčiausiai gali priskirti žmonės. Pavyzdžiui, gali būti suformuotas teigiamas objekto įvaizdis, nors iš tikrųjų tas objektas nėra toks kokia apie jį susidaro nuomonė. Įvaizdis yra nematerialinis ir turi objekto, kuris skaitomas įvaizdžio nešikliu, kuriam jis yra sukurtas svarbiausių bruožų. Jis išskiria objektą (nešiklį) tarp kitų panašių objektų, pabrėžia jo ypatybes kurių neturi kiti panašus objektai. Tai gerai matyti iš reklamos kampanijų, kurias vykdo, pavyzdžiui, stambiausios pasaulio logistikos kompanijos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis49.49 KB
AutoriusPavel
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. A. K. Vyskupaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdzio kurimas transporto imone [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. A. K. Vyskupaitis
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą