Šperos.lt > Rinkodara > Organizacijų pirkimo elgsena bei ją įtakojantys veiksniai

Organizacijų pirkimo elgsena bei ją įtakojantys veiksniai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Temos aktualumas. Darbo tikslas: Išnagrinėti organizacijų pirkimo elgseną bei ją įtakojančius veiksnius. Organizacijų pirkimo elgsenos specifika ir charakteristikos. Pramoninio ir individualus pirkėjo skirtumai. Organizacijų pirkimo elgsenos modeliai sprendimo priėmimo procesas ir sprendimą priimanti komanda.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 23.38 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą