Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės įvaizdis ir jo kūrimo principai. Internetinių puslapių įtaka šiuolaikinių įmonių įvaizdžiui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės įvaizdis ir jo kūrimo principai. Internetinių puslapių įtaka šiuolaikinių įmonių įvaizdžiui

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Įmonės įvaizdis ir jį formuojantys elementai. Įvaizdžio supratimas šiuolaikinėse moderniose įmonėse. Šešiakampės žvaigždės modelis. Kultūra, geros manieros ir darbuotojų išvaizda. Komunikacija. Darbuotojų motyvacija. Vadovų elgesys. Jo svarba įmonėje. Firmos ženklas ir vartotojų pasitikėjimas. Reputacija. Sąžiningumas. Faktoriai, padedantys išvengti klaidų ir reputacijos kritimo. Firmos unikalumas. Patrauklaus įmonės įvaizdžio kūrimas. Internetinio puslapio svarba įmonei. Internetinių puslapių rūšys ir esminės jų kūrimo proceso dalys. Internetinio puslapio kokybė ir jo dalys. Firmos įvaizdis internete. Prekyba internetu. Tyrimas: įmonės internetinio puslapio įtaka jos įvaizdžiui. Išvados ir siūlymai. Priedai (6). Darbas iliustruotas diagrama.

Ištrauka

Kiekvienai organizacijai – verslo bendrovei ar nepelno įstaigai, svarbu, kad klientas sužinotų apie jos teikiamas paslaugas ir siūlomas prekes, atskirtų jas tarp gausybės kitų ir įsimintų. Kiekviena įmonė, kaip ir žmogus, turi tik jai būdingą charakterį ir bruožus, kuriuos priimdami ir suvokdami, žmonės susikuria jos įvaizdį. Įmonės įvaizdis - tai abstrakti visos visuomenės ar tam tikrų visuomenės grupių nuomonė apie įmonę.
Bet kokį klientų pasirinkimą (produkto, paslaugos pirkimą, akcijų įsigijimą ir pan.) įtakoja įmonės įvaizdis. Ekspertų teigimu, per paskutinius 15 metų organizacijos įvaizdžio vertė išaugo nuo 18 proc. iki 82 proc., t. y. daugiau negu 4 kartus. Todėl pastaruoju metu įvaizdis tampa svarbiausiu įmonės vadybos aspektu. Dėl to, savo darbe sieksiu išnagrinėti šią temą plačiau, analizuodamas ir lygindamas įvairių ekonomikos specialistų darbus (knygas, ir daugiausia,- straipsnius).
Mūsų šalies verslo rinkos sūkuryje – per 125 tūkst. įmonių. Kasmet jų gretas papildo dar apie 7 tūkst. naujų, šiek tiek mažiau lieka užmarštyje – išregistruojamos.
Kiekvienoje – savos taisyklės, nuostatos, reklama, darbo planai, strategijos, sukuriančios atitinkamą įvaizdį, nuo kurio priklauso įmonės įtaka, autoritetas, pagarba klientų ir netgi konkurentų akyse.
Klientas visada teikia pirmenybę žinomai, kokybiškas prekes gaminančiai, gerą reputaciją turinčiai įmonei. Tyrimų rezultatai rodo, kad 90 proc. Lietuvos vartotojų produkto pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis – tai, kaip ji save pateikia rinkoje ir kokį įspūdį sudaro visuomenėje.
Taigi į kiekvieno vadovo darbotvarkę turėtų būti įtrauktas vienas iš svarbiausių strateginės vadybos ir rinkodaros tikslų – įmonės įvaizdžio kūrimas, kurio pagrindinius aspektus aptarsiu pirmojoje ir antrojoje skyriaus dalyse.
Tačiau vien tik susikurti gerą įvaizdį ir tikėtis, kad įmonė jau užsitarnavo palankią visuomenės nuomonę visiems laikams – naivu. Sukurtą įvaizdį reikia valdyti: neprarasti, išlaikyti, atnaujinti. Tą sieksiu išnagrinėti kitose šio skyriaus dalyse.
Vis dėl to įmonės įvaizdis – populiari, daugelio rinkodaros specialistų, ekonomistų nagrinėta tema. Autoriai yra sukūrę nemažai įvaizdžio kūrimo modelių, tačiau mano rinkodaros kursinio darbo naujumas – siekis plačiau įsigilinti, kaip įmonių internetiniai puslapiai įtakoja jų įvaizdį.
Lietuvos firmos, bandančios sukurti puikų įvaizdį, menkai išnaudoja moderniausias ir pažangiausias šių laikų technologijas – interneto privalumus. Potencialūs klientai dažnai lieka nusivylę, kai neranda reikiamos informacijos apie įmonės veiklą jos internetiniame puslapyje arba įmonė paprasčiausiai net neturi jo.
Taigi antrajame skyriuje aptarsiu ir nagrinėsiu Lietuvos ir užsienio autorių straipsnius ir kitą literatūrą apie įmonių internetinius puslapius, o gautus rezultatus palyginsiu su paskutine mano rinkodaros darbo dalimi – tyrimu, kurį atlikau, anketinės apklausos pagalba, apklausęs virš 100 Lietuvos įmonių vadovų, vadybininkų, direktorių, savininkų arba informacinių technologijų specialistų (priklausomai nuo atsakiusiojo į anketą žmogaus užimamų pareigų įmonėje).
PROBLEMA:
Lietuvos įmonių internetiniai puslapiai. Tyrimų grupė "Ebiz" atliko tyrimą, kuriame teigiama, kad vos vienos iš visų Lietuvos įmonių (AB "Senukai") interneto puslapis atitiko europinius standartus. Ką apie tai mano likusių firmų vadovai?
HIPOTEZĖS:
1. Firmos internetinis puslapis įtakoja jos įvaizdį;
2. Lietuvos įmonių internetiniai puslapiai yra puikūs ir atitinka europinius standartus;
3. Lietuvos įmonių vadovai (direktoriai ar kiti asmenys, užimantys aukščiausias pareigas įmonėje) nelinkę skirti didelio dėmesio savo firmos internetinei svetainei;
4. Lietuvos firmų "web" puslapiams trūksta kai kurių puslapio dalių, kurias turi dauguma vakarų Europos šalių.
KURSINIO DARBO OBJEKTAS:
Įmonių įvaizdis, jį apsprendžiantys elementai, internetinių puslapių įtaka firmos įvaizdžiui.
TYRIMO TIKSLAS:
Išsiaiškinti įmonės internetinio puslapio įtaką jos įvaizdžiui
TYRIMO UŽDAVINIAI:
1. Išanalizuoti firmos įvaizdžio formavimo ypatumus;
2. Aptarti, kas šiuo metu labiausiai įtakoja įmonės įvaizdį ir į ką kreipti daugiausiai dėmesio pateikiant įmonę vartotojams;
3. Nustatyti, ar Lietuvos firmos skiria pakankamai dėmesio savo internetiniams puslapiams;
4. Patikrinti, ar Lietuvos bendrovių internetiniai puslapiai atitinka europinius standartus;
5. Išsiaiškinti, ko labiausiai pasigendama įmonės tinklalapyje ir kokį jį norėtų matyti potencialus klientas.
TYRIMO METODAS:
Vykdant mokslinį tiriamąjį darbą naudoti įvairūs metodai. Teorinėje darbo dalyje – apžvelgiama ir nagrinėjama mokslinė literatūra, bei pateikiama sava nuomonė kursinio darbo tematika. O analitinėje dalyje, anketavimo pagalba, įvykdytas tyrimas, apklausiant įmonių darbuotojų nuomones apie įmonės įvaizdį ir internetinio puslapio įtaką įvaizdžio formavime. Taip pat remiamasi ir asmenine patirtimi ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai40
Dydis226.1 KB
AutoriusMindisxxx
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. Vytautas Juščius
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdis ir jo kurimo principai. Internetiniu puslapiu itaka siuolaikiniu imoniu ivaizdziui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. Vytautas Juščius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą