Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo priemonių planas: vienkartinės nosinaitės "Tempo"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo priemonių planas: vienkartinės nosinaitės "Tempo"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Makro, mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Rinkos dydis ir segmentai. Vartotojų poreikiai ir elgsena. "Tempo" nosinaičių vartotojų poreikių analizė. Vartotojų elgsenos tyrimai. Produkto pozicionavimas. Geras prekės ženklas. Gyvavimo procesas. Prekės kvalifikacija. Pelno lūžio taškas. Kainodara ir nuolaidos. Pardavimų rėmimas. Marketingo strategijos. Apibendrinimas. Summary.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-26
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis129.15 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Astromskienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word X prekes marketingo planas 1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • A. Astromskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą