Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo priemonių planas: vienkartinės nosinaitės "Tempo"

Marketingo priemonių planas: vienkartinės nosinaitės "Tempo"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Makro, mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Rinkos dydis ir segmentai. Vartotojų poreikiai ir elgsena. "Tempo" nosinaičių vartotojų poreikių analizė. Vartotojų elgsenos tyrimai. Produkto pozicionavimas. Geras prekės ženklas. Gyvavimo procesas. Prekės kvalifikacija. Pelno lūžio taškas. Kainodara ir nuolaidos. Pardavimų rėmimas. Marketingo strategijos. Apibendrinimas. Summary.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 129.15 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą