Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Sąveikaujantys prekių ženklai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Sąveikaujantys prekių ženklai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Prekės ženklo turinio teorinė apžvalga. Prekės ženklų sąveikos galimybių įvertinimas. Prielaidos sėkmingai prekės ženklų sąveikai ir jos teorinė samprata. Prekės ženklų sąveikos pavyzdžių apžvalga. Vartotojų požiūrio į prekės ženklų sąveiką tyrimas. Tyrimo metodika ir organizacija. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimai. Išvados. Summary. Priedas (1).

Ištrauka

Prekės ženklų sąveika yra viena iš naujausių marketingo tendencijų visame pasaulyje. Vaizdžiai apibūdinti šią marketingo strategiją galime prekės ženklą prilyginę gėlės žiedui. Taigi jeigu tą žiedą puokštėje suderinsime su kitomis gėlėmis, jame mes pamatysime iki tol nematytas spalvas ir atspalvius. Tad prekės ženklų sąveikos esmė slypi tame, jog vartotojai atranda naujus bendradarbiaujančių prekės ženklų atspalvius.
Deja, bet Lietuvoje prekės ženklų sąveika nėra paplitusi, netgi lietuviškų straipsnių parašytų šia tema neradome. Taigi įvertinę prekės ženklų sąveikos perspektyvas ir sparčiai augantį populiarumą užsienio rinkose nutarėme plačiau panagrinėti šią temą.
Darbo tikslas: Išanalizuoti prekės ženklų sąveikos mechanizmą bei ištirti vartotojų požiūrį į sąveikaujančius prekės ženklus.
Darbo uždaviniai:
1. Įvertinti prekės ženklo sandarą ir jo problemines puses
2. Apžvelgti sėkmingos prekių ženklų sąveikos prielaidas
3. Įvertinti konkrečių prekės ženklų žinomumą ir jų stiprumą
4. Išanalizuoti vartotojų požiūrį į galimą lietuviškų prekės ženklų sąveiką
Hipotezė: Manome, kad dėl nevienodos atskirų prekės ženklų populiarumo, lygiavertė prekės ženklų sąveika, kartais virsta "traukimo" strategija.
Tyrimas atliktas naudojant netikimybinės proginės apklausos metodą. Respondentams anketa buvo pateikiama arba atspausdinta, arba elektronine forma. Vilniaus apskrityje buvo apklausta 100 skirtingų amžiaus grupių žmonių. Duomenys apdoroti matematinės statistikos metodais, reikšmių rūšiavimo, semantinių diferencialų skalėmis ir P.Doilio prekės markės įvaizdžio metodais. Skaičiavimai ir analizė atlikta naudojant "Microsoft Excel" kompiuterine programą.
Darbą sudaro trys dalis. Pirmojoje išnagrinėta prekės ženklo kūrimo koncepcija, jo veiklos principai. Pirmame skyriuje pateikta informacija yra būtina, nes tiks žinodami, kaip veikia vienas prekės ženklas, mes galime geriau suprast ir įvertinti dviejų ar daugiau ženklų sąveiką. Antrasis skyrius nagrinėja prielaidas sėkmingai prekės ženklų sąveikai, bei apžvelgiami populiariausi bendri prekės ženklų projektų pavyzdžiai. Paskutiniajame skyriuje pateiktas tyrimas, kuris parodo kokie yra skirtingų amžiaus grupių požiūriai į prekės ženklus, kaip vartotojai vertina pateiktų prekės markių stiprumą ir jų sąveiką, bei įvertinome hipotetinė lietuviškų prekės ženklų sąveikos situaciją.
Rašant darbą naudojome vadovėlius, internetinius šaltinius, straipsnius. Daugiausiai r4memes užsienio šaltinių literatūra.. Lietuvišką literatūra pagrinde naudota tam, kad sustiprinti bendras žinias apie prekės ženklą, reklamos poveikį vartotojams ir pan. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai18
Dydis741 KB
Autoriustazius
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. Jūratė Šaučiūnienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Saveikaujantys prekiu zenklai [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. Jūratė Šaučiūnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą