Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo vertinimas: UAB "Danalta"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo vertinimas: UAB "Danalta"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Parduotuvės įrengimo reikšmė, tikslai bei strategijos. Parduotuvės tikslinė rinka bei pasirinkta rinkodaros strategija. Asortimento formavimo ypatumai, parduotuvės išplanavimas. Patalpų pasiskirstymas ir prekių asortimento pateikimas. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Parduotuvės interjeras. Parduotuvės paslaugų politika. Parduotuvės išorinė aplinka. Pirkėjų aptarnavimas. Parduotuvės kainų politika. "Danalta" kainų politikos įgyvendinimo priemonės. Rėmimo politika. Ryšiai su visuomene. Išvados. Rekomendacijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-25
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis61.74 KB
Autoriusdeimante
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word preybos rinkodra danalta [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą