Įvadas. Darbo tikslas – atlikti pasirinktos kompanijos ar produkto mini marketingo tyrimą. Pasirinktas UAB "Švyturys-Utenos alus" įmonės gaminamas produktas "Ekstra Draught" alus. Situacijos analizė. Įmonės pristatymas. Marketingo veikla. Išorinė aplinka. Vidinė aplinka. Problemos identifikavimas. Tyrimo tikslai, uždaviniai ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas bei formos sudarymas. Imties procedūrų nustatymas bei duomenų rinkimas. Duomenų analizė bei interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2).
Norint padaryti teisingą sprendimą reikia surinkti reikiamą informaciją. Taigi, sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos. Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos, o tam ir yra daromas marketingo tyrimas. Marketingo tyrimas - tai sistemingas duomenų, susijusių su marketingo problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas.
Darbo tikslas – atlikti pasirinktos kompanijos ar produkto mini marketingo tyrimą.
Savo darbe pasirinkome UAB "Švyturys-Utenos alus" įmonės gaminamą produktą "Ekstra Draught" alų, nes tai išskirtinio dizaino buteliuose pateikiamas nepasterizuotas alus, kurio skonis kaip ką tik įpylus bare. Darbe trumpai aprašėme įmonę ir patį produktą, išanalizavome vykdomą marketingo veiklą, apžvelgdami keturis pagrindinius marketingo komplekso elementus – prekę, kainą, paskirstymą bei rėmimą, išanalizavome įmonės marketingo makroaplinką ir įmonės produkto marketingo mikroaplinką.
Pasirinkta "Ekstra Draught" alaus rūšis, įvesta į rinką, susilaukė didelio susidomėjimo. Tačiau niekada nebuvo atliktas joks vartotojų nuomonės tyrimas. Taigi mes nusprendėme jį atlikti ir čia kryptimi nukreipėme marketingo tyrimo tikslus.
Visų pirma, prieš vykdant tyrimą, suformuluota sprendimo reikalaujanti problema. Po to ji performuluota tyrimų terminais į tyrių problemas. Pagal jas iškelti tikslai, jie detalizuoti uždaviniais bei iškeltos hipotezės, kurias sieksime patvirtinti arba paneigti, atsižvelgiant į tyrimo metu gautus rezultatus.
Duomenis surinkti pasitelkėme anketą, kurią patalpinome internetiniame puslapyje. Gautus rezultatus susisteminome, išanalizavome bei interpretavome, darydami atitinkamas išvadas.
Pagal tyrimo rezultatus ir išvadas, pateikiame keletą rekomendacijų problemai išspręsti. ...