Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai (2)

Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai (2)

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai. Marketingo strategijos formavimo analizė. Verslo koncepcijos ir verslo orientacijos reikšmė formuojant marketingo strategiją. Vizija ir misija – pradiniai marketingo strategijos formavimo etapai. Verslo tikslų ir marketingo strategijos tarpusavio ryšio analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-06
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis21.05 KB
Autoriuspupa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaMažeikių "Gabijos" gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word MARKETINGO STRTEG.VALDYM.(TEOR.DALIS) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 10 puslapių 
  • Mažeikių "Gabijos" gimnazija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą