Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai (2)

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai. Marketingo strategijos formavimo analizė. Verslo koncepcijos ir verslo orientacijos reikšmė formuojant marketingo strategiją. Vizija ir misija – pradiniai marketingo strategijos formavimo etapai. Verslo tikslų ir marketingo strategijos tarpusavio ryšio analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-06
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis21.05 KB
Autoriuspupa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaMažeikių "Gabijos" gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word MARKETINGO STRTEG.VALDYM.(TEOR.DALIS) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 10 puslapių 
  • Mažeikių "Gabijos" gimnazija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą