Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvertinimas iš rinkodaros pozicijų: makaronų gamyba UAB "Amber Pasta"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įvertinimas iš rinkodaros pozicijų: makaronų gamyba UAB "Amber Pasta"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Gamyba. Įmonės pardavimų rinkos. Įmonės produkcija. UAB "Amber Pasta" orientacija. Rinkos analizė. Išorinė analizė. UAB "Amber Pasta" rinkodaros makroaplinka. UAB "Amber Pasta" rinkodaros mikroaplinka. Konkurencijos analizė. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainodaros politika. UAB "Amber Pasta" rėmimo politika. UAB "Amber Pasta" paskirstymo kanalas. Išvados ir pasiūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-12
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis225.79 KB
AutoriusJulija
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Bareikienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word 4564 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • R. Bareikienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą