Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinis marketingas (3)

Socialinis marketingas (3)

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Seminaro namų darbas. Atliktos šios užduotys: Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie socialinės reklamos sąvoką. Pateikite savo apibendrintą apibrėžimą. Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie a) socialinės reklamos funkcijas ir b) jos kūrimo priemones. Pateikite savo apibendrintas funkcijų ir priemonių schemas bei jas išsamiau paaiškinkite. Pateikite ir išanalizuokite bent 6-8 socialinės reklamos pavyzdžius Lietuvos dienraščiuose ir žurnaluose. Argumentuotai paaiškinkite jų funkcijas, tikslines rinkas, galimą efektą, naudotas kūrimo priemones. Pateikite ir išanalizuokite bent 6-8 socialinės reklamos pavyzdžius Lietuvos ir užsienio internetiniuose tinklapiuose. Argumentuotai paaiškinkite jų funkcijas, tikslines rinkas, galimą efektą, naudotas kūrimo priemones.

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis1.85 MB
Autoriusrandis
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Verbauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 3 seminaras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 9 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • L. Verbauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą