Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo etika (2)

Marketingo etika (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo etikos apibrėžimai, sprendimų priėmimo procesas, marketingo etikos lygiai. Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie marketingo etikos sąvoką. Pateikite savo apibendrintą apibrėžimą. Pateikite bent 8-10 apibendrintų punktų apie marketingo etikos svarbą organizacijai, vartotojui ir apskritai visuomenei. Pateikite schematiškai ir išanalizuokite bent 2 autorių nuomones apie a) etišką organizacijos sprendimų priėmimo procedūrą. Pateikite savo apibendrintą schemą. Išanalizuokite ir pateikite bent du marketingo etikos lygių modelius. Pateikite schematiškai ir nurodykite jų dedamąsias dalis: nurodykite, kas turėtų būti tobulinama šiuose modeliuose.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 383.44 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai