Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo etika (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo etika (2)

  
 
 
123456789
Aprašymas

Marketingo etikos apibrėžimai, sprendimų priėmimo procesas, marketingo etikos lygiai. Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie marketingo etikos sąvoką. Pateikite savo apibendrintą apibrėžimą. Pateikite bent 8-10 apibendrintų punktų apie marketingo etikos svarbą organizacijai, vartotojui ir apskritai visuomenei. Pateikite schematiškai ir išanalizuokite bent 2 autorių nuomones apie a) etišką organizacijos sprendimų priėmimo procedūrą. Pateikite savo apibendrintą schemą. Išanalizuokite ir pateikite bent du marketingo etikos lygių modelius. Pateikite schematiškai ir nurodykite jų dedamąsias dalis: nurodykite, kas turėtų būti tobulinama šiuose modeliuose.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-30
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis383.44 KB
Autoriusrandis
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Verbauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word seminaras 4 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • L. Verbauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą