Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Marketingo planas

  
 
 
12345678
Aprašymas

Užduotis: teorinis pagrindimas. Marketingo plano teoriniai aspektai. Pateikti bent 5 autorių (3 užsienio ir 2 Lietuvos) nuomonę apie marketingo plano rengimo etapus: palyginkite, aptarkite jų esmę, privalumus, trūkumus. Visus autorių siūlomus marketingo planus pateikite schematiškai. užduotis: marketingo plano efektyvumas. Pateikti bent 4 autorių (1 Lietuvos ir 3 užsienio) nuomonę: kaip įvertinti marketingo plano efektyvumą. Kokios siūlomos vertinimo/matavimo metodikos? Palyginkite siūlomas koncepcijas, metodikas (pasirinkite palyginamuosius kriterijus), išryškinkite panašumus ir skirtumus. Pagrįskite ir argumentuokite, kurie marketingo plano efektyvumo metodai tinka jūsų pasirinktai praktinei situacijai; kaip tobulinsite marketingo planą, gavę marketingo plano efektyvumo rezultatus (pasiūlykite veiksmų programą). Pateikite minimalius skaičiavimus.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-30
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis18.45 KB
Autoriusrandis
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Verbauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 5marketing2(3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • L. Verbauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą