Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinės-kultūrinės aplinkos įtaka marketingo veiksmams
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinės-kultūrinės aplinkos įtaka marketingo veiksmams

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Kultūros elementai. Kalba. Verbalinė/Neverbalinė. Homogeninė/Heterogeninė. Religija. Vertybės ir požiūriai (kultūrinės prielaidos). Laikas. Erdvė. Savęs ir kitų suvokimas. Manieros ir papročiai (etniniai faktoriai). Materialus elementai. Estetika. Išsilavinimas. Socialinės organizacijos. Socialinės reprezentacijos. Sąveikų modeliai. Skirtingų šalių vartotojo elgsena. Poreikių piramidė. Individualizmas ir kolektyvizmas. Išvados. Priedai (2).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-08-19
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis25.42 KB
Autoriusvitas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasMačerinskas
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Mačerinskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą