Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminės kampanijos organizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminės kampanijos organizavimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Reklaminės kampanijos samprata ir jos planavimo etapai. Reklaminės kampanijos samprata. Reklaminės akcijos tikslų nustatymas. Reklaminės kampanijos objektas. Reklaminės kampanijos subjektas. Rinkos segmentavimas. Tikslinė auditorija. Reklamos priemonių ir veiksmų parinkimas. Realaus biudžeto sudarymas. Reklamos biudžeto sudarymo metodai. Reklaminės kampanijos plano parengimas. Laukiamo efektyvumo apskaičiavimas, plano kontrolė bei koregavimas. Vilniaus kooperacijos kolegijos pristatymas. Marketingo ir reklamos tikslai. Tyrimas. Reklamavimosi priemonių ir veiksmų parinkimas. Reklamos biudžeto sudarymas. Reklaminės kampanijos planas. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Šis kursinis darbas – tai bandymas sukurti Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminę kampaniją, kitaip sakant strategiją, kuria galėtų ar turėtų pasinaudoti kolegija, norėdami išsireklamuoti ir prisitraukti daugiau studentų.
Reklaminės kampanijos apibūdinimas yra gan sudėtingas, nes pačią reklamą sunku apibūdinti keliais sakiniais. Šioje sąvokoje persipina ekonomikos, sociologijos, psichologijos bei estetikos klausimai. Bendriausia prasme reklama yra ne kas kita, kaip užsakovo apmokamas neasmeniškas prekių, paslaugų bei idėjų propagavimas. Reklaminės kampanijos esmę sudaro specialiai parengta, apdorota ir tam tikrai auditorijai perduota informacija. Jos tikslas – raginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga arba kaip konkrečiai šiuo atveju įstoti į Vilniaus kooperacijos kolegiją.
Šis kursinis – tai komandinis darbas, kurio tema Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminę kampaniją. Būtent šią temą pasirinkome, nes norėjome sukurti nebrangią, tačiau efektyvią ir į tinkamą vartotojų segmentą nukreiptą kolegijos reklaminę kampaniją, panaudojant išteklius, kurie yra šalia. Kolegijoje studijuoja daug aktyvių ir kūrinbingų jaunuolių, kurie padėtų atlikti kūrybinę reklamos kampanijos dalį. Jiems tai būtų puiki praktika ir įgytų teorinių žinių pritaikymas praktikoje, bei realioje rinkoje.
Prieš kuriant reklaminę kampaniją atlikome tyrimą, kurio tiklsas nustatyti kokioms reklamos sklaidos priemonėms imliausi būsimi studentai – abiturientai. Išskyrėme televizijos, radijo, lauko ir spausdinta reklmamą. Tyrimas parodė kokias laidas žiūri, kolkius žurnalus ir laikrščius skaito, bei kokias radijo stotis ir programas klauso. Rezultatai nulėmė mūsų pasirinktas reklamos sklaidos priemones bei biudžeto paskirstymą.
Kursinį darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Tai teorinė dalis apie reklaminę kampaniją, reklaminės akcijos tikslų nustatymą, reklamos priemonių ir veiksmų parinmimą, biudžetą, plano parengimą ir efektyvumą. Praktinė dalis – tai tyrimas, priemonių parinkimas bei biudžėto paskirstymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-08-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis34.73 KB
Autoriusmazzasss
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDr. V. Elskytė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vilniaus kooperacijos kolegijos reklamines kampanijos organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • Dr. V. Elskytė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą