Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: pieno gamyba AB "Pieno žvaigždės" (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: pieno gamyba AB "Pieno žvaigždės" (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Problemos identifikavimas. Tyrimo tikslai, uždaviniai ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas bei formos sudarymas. Imties procedūrų nustatymas bei duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Dažnumų analizė. Kryžminės lentelės analizė. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2). Darbas iliustruotas diagramomis.

Ištrauka

Marketingo tyrimai – marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas (Pranulis 1998).
Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis - padėti verslininkams gerinti vadybos sprendimų turinį, kokybę, didinti jų patikimumą.
Marketingo tyrimai:
 Sumažina priimamų verslo sprendimų riziką.
 Per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso gerąsias ir blogąsias puses ir, priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą marketingo kompleksą.
 Padeda nustatyti naujos prekės sėkmės potencialą ir išvengti vėlesnės situacijos taisymo.
Atliksime marketingo tyrimą akcinėje bendrovėje "Pieno žvaigždės", kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų Baltijos šalyse.
Darbo tikslas - išsiaiškinti vadovo sprendimo problemą: kodėl sūrelių "Smilga" pardavimai neauga ir iškilusias marketingo tyrimo problemas: Kodėl vartotojai neperka sūrelių "Smilga" ir kas galėtų paskatinti didesnį susidomėjimą šiais sūreliais? Šio darbo tikslas - atlikti mini marketingo tyrimą pasitelkus teorinėje literatūroje nurodomą marketingo tyrimų proceso nuoseklumą ir pritaikyti teorines žinias praktiškai pačių pasirinktoje įmonėje
Darbo objektas: AB "Pieno žvaigždės".
Šio darbo uždaviniai:
1. Teisingai suformuluoti darbo objekto problemą, tikslą, uždavinius ir tiriamuosius klausimus bei hipotezę;
2. Išmokti praktiškai sudaryti anketą ir apklausti vartotojus;
3. Atlikti žmonių, susijusių su prekės pardavimu ir pirkimu, apklausą;
4. Pateikti išvadas, pasiūlymus pasirinktai prekei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis182.59 KB
AutoriusRenalda
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasT. Sokolova
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas pieno gamyba AB Pieno zvaigzdes (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • T. Sokolova
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą