Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: interneto paslaugos kokybės tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: interneto paslaugos kokybės tyrimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Problema – Ar Panevėžio miesto interneto vartotojai yra patenkinti suteiktos paslaugos kokybe? Problemos išsiaiškinimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo pobūdžio nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas. Imčių atranka. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Įgyvendinimas. Išvados. Priedas (anketa).

Ištrauka

Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių, draudimo, poilsio ir dar daugybės kitų paslaugų. Stiprėjant ekonomikai paslaugų dalis vartojime sistemingai didėja. Vartojimas skatina paslaugų pasiūlos plėtrą. Paskutiniaisiais dešimtmečiais rinkoje atsirado daug naujų paslaugų. Paslaugų organizacijos stebi rinką ir prognozuoja jos pokyčius, kuria naujas paslaugas arba tobulina siūlomas vartotojams, investuoja į kokybę, diegia patogesnes aptarnavimo formas, ugdo personalą, taiko lanksčias kainas ir pan. Todėl vienas svarbiausių mūsų pasirinktos paslaugos – interneto – instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje yra paslaugos kokybė bei į ją įeinantys veiksniai, tai: interneto sparta, ryšio nepertraukiamumas, aptarnavimas bei papildomos paslaugos tokios kaip, pvz.: elektroninio pašto dėžutė, antispamas ir antivirusas, svetainės talpinimas, papildomas duomenų kiekis Svetainės talpinimui, vardo registravimas bei papildomas statinis IP adresas).
Marketingas internete – tai visų pirma interneto technologijų įdiegimas kasdieninėje įmonės marketingo veikloje. Interneto naudojimas marketinge įmonei sukuria daug naujų galimybių ir leidžia pastebimai padidinti veiklos efektyvumą.
Kiekviena marketingo orientacija besivadovaujanti šiuolaikinė įmonė savo tikslus įgyvendina siekdama maksimaliai išsiaiškinti ir patenkinti vartotojų poreikius. Tai vienas svarbiausių veiksnių, įgalinantis sėkmingai vystyti verslą, konkuruoti ir gauti pelną. Visus iškilusius klausimus susijusius su sėkminga įmonės veikla galima išspręsti marketingo tyrimais.
Darbo objektas – interneto paslaugos kokybė.
Problema – Ar Panevėžio miesto interneto vartotojai yra patenkinti suteiktos paslaugos kokybe?
Darbo tikslas – ištirti interneto kaip paslaugos kokybę vartotojo atžvilgiu.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti tyrimo problemą.
2. Atlikti žvalgybinį tyrimą.
3. Apibrėžti tyrimo tikslus.
4. Pagrįsti tyrimo reikalingumą.
5. Nustatyti tyrimo pobūdį.
6. Parinkti tyrimo metodą.
7. Atrinkti imtis.
8. Surinkti tyrimui reikalingus duomenis.
9. Išanalizuoti surinktus duomenis.
10. Parašyti ir pateikti ataskaitą.
11. Įgyvendinti tyrimo rezultatus.
Hipotezės:
H1: Panevėžio miesto interneto vartotojai yra patenkinti savo tiekėjo paslaugos kokybe.
H2: Vartotojams trūksta kokybiško techninio aptarnavimo.
Darbe buvo naudoti šie tyrimo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė;
2. Anketinė apklausa.
3. Statistinių duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis51.46 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŽvirelienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasPanevėžio institutas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas interneto paslaugos kokybes tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Žvirelienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą