Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms

Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas. Įvertinti marketingo komplekso ypatumus ir svarbą verslo įmonėms. Marketingo komplekso ypatumų analizė teoriniu aspektu. Produktas ir jo tobulinimas. Produkto gyvavimo ciklas ir marketingo strategijos. Naujo paslaugų produkto kūrimas ir plėtojimo kryptys. Paslaugų kainodara. Paslaugų kainos samprata. Paslaugų savybių įtaka jų kainodarai. Paslaugų kainodaros koncepcijos. Išvados ir siūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kolpingo kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 23.29 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą