Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Įvertinti marketingo komplekso ypatumus ir svarbą verslo įmonėms. Marketingo komplekso ypatumų analizė teoriniu aspektu. Produktas ir jo tobulinimas. Produkto gyvavimo ciklas ir marketingo strategijos. Naujo paslaugų produkto kūrimas ir plėtojimo kryptys. Paslaugų kainodara. Paslaugų kainos samprata. Paslaugų savybių įtaka jų kainodarai. Paslaugų kainodaros koncepcijos. Išvados ir siūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-24
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.29 KB
Autoriusjolita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasOlaikstienė
Švietimo institucijaKolpingo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word produktas ir jo tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 11 puslapių 
  • Kolpingo kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Olaikstienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą