Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo plano rengimas

Marketingo plano rengimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Pagrindiniai marketingo plano elementai. Naujos prekės (paslaugos) charakteristika. Kainų politika. Prekių paskirstymo politika. Reklama ir rėmimas. Subjektyvūs pardavimo apimčių prognozavimo metodai. Pardavimo padalinio darbuotojų nuomone pagrįsta prognozė. Įmonės vadovų nuomone pagrįsta prognozė. Objektyvūs pardavimo apimties prognozavimo metodai. Rizikos įvertinimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 35.32 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą