Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio formavimas: buitinės chemijos prekės ir kosmetika UAB "Koslita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdžio formavimas: buitinės chemijos prekės ir kosmetika UAB "Koslita"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Įvaizdžio formavimo teorinės prielaidos. Įvaizdžio samprata. Įvaizdžio tipai. Įvaizdžio kūrimo modeliai. UAB "Koslita" analizė. Įmonės veiklos analizė. Personalo tarnybos funkcijų analizė. Įmonės valdymas ir organizacinė struktūra. UAB "Koslita" įvaizdžio formavimas. Įmonės įvaizdžio formavimo modelis. Įmonės įvaizdžio kūrimo priemonės. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Firma, veikianti rinkos ekonomikos sąlygomis, privalo išsiskirti ir tapti vartotojui žinoma. Yra daug būdų, kaip tai padaryti. Reklama, firmos vardas, vartotojų pažinimas, firmos ir aplinkos sąveika, prezentacijos – tai tik nedidelė dalis to, ką firma gali padaryti formuodama bei stiprindama savo įvaizdį.
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai yra didelė pasirinkimo galimybė, o pagrindinė problema - ne pagaminti prekes, o jas parduoti, išryškėja įvaizdžio svarba. Įvaizdis yra dinamiškai suprantama, prasminga, daugiau ar mažiau sruktūrizuota idėjų, jausmų, suvokimų ir įsivaizdavimų, kuriuos asmuo ar asmenų grupė turi tam tikro realaus reiškinio ar daikto atžvilgiu, visuma. Gamintojai ir paslaugų teikėjai, valdžios institucijos ir nevyriausybinės organizacijos, pagaliau ir pavieniai asmenys turi susidarę tam tikrą įvaizdį.
Dažnai pasitaiko, kad įvaizdis nėra visiškai toks, kokio asmuo ar organizacija nusipelno, o juo labiau pageidauja. Tačiau teigiamas organizacijos įvaizdis nėra atsitiktinis, jis yra sukuriamas, pasiekiamas, o kartu ir valdomas. Todėl įvaizdžio nagrinėjimo tema yra ir išliks aktuali mūsų šalyje ir pasaulyje dar ilgą laiką.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti pasirinktos įmonės (šiuo atveju UAB "Koslita") įvaizdžio formavimo procesus. Kad tikslas būtų pasiektas, pasirinkti įvykdyti tokie uždaviniai:
1. Trumpai pateikti įvaizdžio formavimo teorines prielaidas;
2. Trumpai pateikti pasirinktos įmonės vadybos (šiuo atveju UAB "Koslita") analizę, į kurią įeina bendra įmonės charakteristika, gamybos analizė ir valdymo struktūra;
3. Išanalizuoti UAB "Koslita" įvaizdžio formavimo praktinius aspektus.
Praktinės ir teorinės darbo dalių susiejimas leis objektyviau ir efektyviau išanalizuoti pasirinktą nagrinėti temą, nes norint aptarti pasirinktos įmonės įvaizdžio formavimo subtilumus būtina turėti tam tikrą pagrindą, kas šiuo atveju atitinka teorinę darbo dalį, o ši savo ruožtu padeda išsamiau suprasti įvaizdžio formavimo proceso sudėtingumą ir reikšmė įmonės verslo sėkmei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis100.18 KB
AutoriusŽaneta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasStadulienė
Švietimo institucijaSimno žemės ūkio mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdzio formavimas buitines chemijos prekes ir kosmetika UAB Koslita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Simno žemės ūkio mokykla / 1 Klasė/kursas
  • Stadulienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą