Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką viešbučiui "Svečių namai" veiklai, vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Viešbučio "Svečių namai" marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Viešbučio "Svečių namų" SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Filipas Kotleris (Phillip Cotler) marketingo sąvoka apibūdino taip: "Marketingas – tai socialinis ir valdymo procesas, kuomet asmenys ar jų grupės įgyja tai, ko reikia jų norams ir poreikiams tenkinti, kurdami, siūlydami ir laisvanoriškai mainydami turinčias vertę prekes bei paslaugas su kitais."
Marketingas yra visų verslo įmonių veiklos dalis. Kiekvienos įmonės tikslas - kuo geriau tenkinti vartotojų poreikius taip išsikovoti bei pritraukti lojalių klientų ratą, didinti teikiamų paslaugų vertę. Šių tikslų įgyvendinimą lemia daugelis išorinių ir vidinių veiksnių. Įmonės veikla turi būti gerai subalansuota. Tam būtinas marketingo veiksmų planavimas, nes tai metodas pageidaujamiems įmonės rezultatams pasiekti.
Šio kursinio darbo tema – Jonavos viešbučio "Svečių namai" marketingo planas.
Efektyvi marketingo sistema, tai vienas iš pagrindinių elementų, užtikrinančių sėkmingą įmonės plėtrą. Todėl labai svarbu parinkti tinkamą marketingo strategiją.
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys: Pirmoje dalyje analizuosime makroaplinkas ir jų poveikį viešbučio veiklai. Antroje dalyje vertinsime viešbučio marketingo kompleksą. Trečioje dalyje parengsime viešbučio "Svečių namai" marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo tikslas: susipažinti su viešbučio "Svečių namai " marketingo strategijos kūrimo nuoseklumu, parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Darbo uždaviniai:
• Įvertinti makroaplinką, darančią įtaką įmonei .
• Išanalizuoti ir įvertinti svečių namų marketingo kompleksą.
• Išsiaiškinti įmonės klientų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę .
• Parengti SWOT analizę.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Metodai:
• Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas teoriškai pagrįsti marketingo plano rengimą viešbučiui "Svečių namai".
• Anketa, kurios tikslas sužinoti klientų nuomonę apie viešbučio teikiamų paslaugų kokybę, kainą, personalo darbą.

Atlikus visus šiuos uždavinius ir nuosekliai išanalizavus jų duomenis, galima sužinoti, kas padėtų pritraukti dar daugiau klientų ir vykdyti sėkmingą viešbučio veiklą ateityje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-10
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis88.02 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. R. Ligeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas Jonavos viesbutis Sveciu namai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. R. Ligeikienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą