Šperos.lt > Rinkodara > Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė

Mobilių telefonų marketingo komplekso elementų analizė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Mobilių telefonų klasifikacija. Asortimentas. Informacijos šaltiniai. Mobilių telefonų rinkos segmentavimas. Tiriamų produktų stebėjimo vietos. Konkurencijos analizė. Naujos prekės kūrimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.39 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą