Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: viešbutis "Širvinta"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: viešbutis "Širvinta"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas - parengti viešbučio "Širvinta" marketingo veiksmų ir priemonių planą. Makroaplinkos, darančios įtaką viešbučiui "Širvintos" veiklai, analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Viešbučio "Širvinta" marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Priedai (8 psl.)

Ištrauka

Pasak I. Svetikienės pastaruoju metu, Lietuvos turizmo įmonės orientuojasi į savo praktinę veiklą. Dauguma turizmo įmonių vadovaujasi "orientacija į pardavimus" principu, o iš marketingo priemonių apsiriboja reklama ir pardavimų tobulinimu. Pagrindinė priežastis ta, kad turizmo įmonės iki šiol dar gali didinti savo paslaugų pardavimus ir pelną, neskirdamos pakankamai dėmesio turizmo paslaugų vartotojų paklausos tyrimams bei marketingo komplekso priemonėms, kurios būtų skirtos vartotojų paklausai formuoti.
Darbo tikslas - parengti viešbučio "Širvinta" marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Uždaviniai:
• Įvertinti makroaplinkas, darančias įtaka viešbučio "Širvinta" veiklai;
• Įvertinti viešbučio "Širvinta" marketingo kompleksą;
• Atlikti anketinę apklausą ir išanalizuoti duomenis;
• Parengti SWOT analizę;
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Tyrimo objektas – vartotojų požiūris į viešbučio "Širvinta" teikiamas paslaugas.
Darbe bus taikomas šis metodas:
1. Anketinė apklausa, kurios tikslas – įvertinti marketingo veiksmus ir priemones viešbutyje "Širvinta". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-24
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.64 MB
Autoriusastuska19
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLigeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas viesbutis Sirvinta [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Ligeikienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą