Šperos.lt > Rinkodara > Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas"

Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės įvaizdžio formavimo priemonių teorinis aspektas. Įmonės įvaizdis. Ryšiai su visuomene. Reklama. Įmonės įvaizdžio ir priemonių tyrimo metodikos pagrindimas. AB banko "Hansabankas" pristatymas. Tyrimo metodikos pagrindimas. "Hansabanko" klientų požiūrio į organizacijos įvaizdį tyrimo duomenys. Apklausos rezultatų analizė. Apklausos rezultatų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 127.15 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą