Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Įmonės įvaizdžio formavimo priemonių teorinis aspektas. Įmonės įvaizdis. Ryšiai su visuomene. Reklama. Įmonės įvaizdžio ir priemonių tyrimo metodikos pagrindimas. AB banko "Hansabankas" pristatymas. Tyrimo metodikos pagrindimas. "Hansabanko" klientų požiūrio į organizacijos įvaizdį tyrimo duomenys. Apklausos rezultatų analizė. Apklausos rezultatų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (anketa).

Ištrauka

Kiekviena įmonė, norinti pritraukti kuo daugiau klientų privalo rūpintis teigiamu savo firmos įvaizdžiu tiek visuomenėje, tiek tarp savo nuolatinių ir naujų klientų. Tai sąlygoja, kad dėl didelės tarpusavio konkurencijos tarp įvairių įmonių, dirbančių vienoje srityje, atsiranda kova ir dėl kuo geresnio įmonės įvaizdžio. Kiekvienos įmonės vadovas žino, kad geras firmos vardas garantuoja jai pastovius klientus, sklandų darbą su partneriais, gerą firmos įvertinimą visuomenėje.
Įmonės ir organizacijos įvaizdis (angl. image) yra tas vaizdas, kurį apie ją susidaro partneriai, pirkėjai, klientai, įvairūs visuomenės sluoksniai. Lietuvai, nepriklausomybės pradžioje pereinant iš planinės ekonomikos į rinkos ekonomiką nebuvo skiriamas pakankamas dėmesys įvaizdžio formavimui, pagrindinis įmonių veiklos tikslas buvo pelnas. Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, augant pasiūlai, gerėjant prekių ir paslaugų kokybei bei kylant pragyvenimo lygiui vis daugiau vartotojų renkasi gerai žinomų įmonių gaminius, paslaugas, atsižvelgia ne tik į paties gaminio savybes, bet ir į jį pagaminusios ar parduodančios įmonės reputaciją bei įvaizdį. Taigi Lietuvos įmonių vadovai jau suvokė, kad norint suformuoti prielaidas ilgalaikei ir sėkmingai įmonės veiklai rinkoje, yra svarbu sukurti ir išsaugoti gerą jos įvaizdį, nes būtent teigiamas įvaizdis pritraukia pirkėjus ir partnerius, spartina pardavimą, didina jo mastą. Jis palengvina įmonei gauti išteklių (finansinių, materialių, informacijos, žmonių) ir atlikti operacijas, didina pasitikėjimą ja. Geras įmonės įvaizdis sukuria gerą įmonės reputaciją, kurios pagalba pasiekiama geresnių ūkinių finansinių rezultatų, susilpnėja konkurentų įtaka rinkoje.
Įmonės įvaizdžiu galima rūpintis labai įvairiai. Įmonė pagal savo veiklos specifiką taip pat gali labiau remtis reklama arba ryšiais su visuomene.
Tai yra aktuali tema bet kuriai įmonei, nes šiuolaikinėje rinkoje kova vyksta ne tiek tarp prekių ir įmonių, o tarp prekių ir įmonių įvaizdžių, todėl kiekvienai organizacijai svarbu formuoti tokį savo įvaizdį, kuris būtų visapusiškai jai palankus. Pastaruoju metu rinkoje tarp gausybės panašios kokybės prekių bei paslaugų svarbiausią vaidmenį vaidina firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės. Tai ypač aktualu bankų, komercinių, pelno siekiančių įmonių, veikloje, kur banko patikimumas ir saugumas yra suformuojamas per teigiamą banko įvaizdį. Būtent tai padeda išlaikyti klientus bei išsaugoti akcininkų kapitalą ir yra vienas iš sėkmingos banko veiklos pagrindų. Teigiamas įvaizdis yra vienas svarbiausių veiksnių banko, kurie siekia ilgalaikės komercinės sėkmės bei lyderio pozicijų.
Darbo tikslas:
• Išnagrinėti klientų požiūrį į banko kuriamą įvaizdį;
• Pasiūlyti priemones įvaizdžiui gerinti.

Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti literatūros šaltinius apie įvaizdį ir jo priemones;
• Išanalizuoti banko klientų požiūrį į įvaizdžio komponentus;
• Išnagrinėti AB banko"Hansabankas" įvaizdžio formavimo aspektus;
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus banko įvaizdžiui tobulinti.

Tyrimo objektas. AB bankas "Hansabankas" klientai.
Tyrimo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė.
• Anketinė apklausa.
Rezultatai. Atlikus tyrimą rastos spragos banko įvaizdžio formavime. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis127.15 KB
AutoriusVaniokmc
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJolita Kurtinaitiniė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdzio formavimo priemones AB Hansabankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Jolita Kurtinaitiniė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą