Įvadas. Darbo tikslas – atlikti UAB "Žaibiškas greitis" veiklos analizę ir suformuoti galimos marketingo strategijos modelį. UAB "Žaibiškas greitis" – pirmoji Kaune įsteigta radiofonizuota privati taksi firma. Trumpa įmonės charakteristika. UAB "Žaibiškas greitis" perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė. Paslaugų ir kainos analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Įmonės SWOT analizė. UAB "Žaibiškas greitis" marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. Marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Paslaugų strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Paslaugų verslas reikalauja didelio lankstumo ir sugebėjimo prisiderinti prie vartotojo poreikių yra labai aktualus kiekvienos įmonės uždavinys. Siekiant tapti išskirtiniu taksi paslaugų teikėju, privalu labai gerai numatyti klientų poreikius, konkurentų veiksmus, rinkos plėtros tendencijas bei optimalų marketingo priemonių komplekso panaudojimą. Būtent tam yra labai svarbu parengti išsamią marketingo strategiją.
Įmonės marketingo strategija – tai funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymu, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas. Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją.
Apibendrinant galima teigti, jog marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslam pasiekti.
Šio darbo tikslas – atlikti UAB "Žaibiškas greitis" veiklos analizę ir suformuoti galimos marketingo strategijos modelį. Norint sukurti tokį strateginį modelį, buvo atlikta įmonės mikro ir makro aplinkos, bei esamo marketingo komplekso analizė. Remiantis šių analizių išvadomis buvo suformuota rekomenduotina įmonės marketingo strategija, bei numatytas jos įgyvendinimo planas bei kontrolė.
Darbo uždaviniai:
1. pateikti trumpą įmonės charakteristiką;
2. atlikti įmonės makro/mikro aplinkos, bei SWOT analizes;
3. atlikti įmonėje naudojamo marketingo komplekso analizę, bei suformuluoti marketingo tikslus;
4. remiantis analizės išvadomis, suformuoti rekomenduotiną įmonės marketingo strategiją, bei jos įgyvendinimo planas bei kontrolė.
Šis kursinis darbas sudarytas iš analitinės bei projekto dalių, pateikiamas išsamus naudotų informacijos šaltinių sąrašas. ...