Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas: taksi firma UAB "Žaibiškas greitis"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos parengimas: taksi firma UAB "Žaibiškas greitis"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – atlikti UAB "Žaibiškas greitis" veiklos analizę ir suformuoti galimos marketingo strategijos modelį. UAB "Žaibiškas greitis" – pirmoji Kaune įsteigta radiofonizuota privati taksi firma. Trumpa įmonės charakteristika. UAB "Žaibiškas greitis" perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė. Paslaugų ir kainos analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Įmonės SWOT analizė. UAB "Žaibiškas greitis" marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. Marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Paslaugų strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Paslaugų verslas reikalauja didelio lankstumo ir sugebėjimo prisiderinti prie vartotojo poreikių yra labai aktualus kiekvienos įmonės uždavinys. Siekiant tapti išskirtiniu taksi paslaugų teikėju, privalu labai gerai numatyti klientų poreikius, konkurentų veiksmus, rinkos plėtros tendencijas bei optimalų marketingo priemonių komplekso panaudojimą. Būtent tam yra labai svarbu parengti išsamią marketingo strategiją.
Įmonės marketingo strategija – tai funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymu, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas. Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją.
Apibendrinant galima teigti, jog marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslam pasiekti.
Šio darbo tikslas – atlikti UAB "Žaibiškas greitis" veiklos analizę ir suformuoti galimos marketingo strategijos modelį. Norint sukurti tokį strateginį modelį, buvo atlikta įmonės mikro ir makro aplinkos, bei esamo marketingo komplekso analizė. Remiantis šių analizių išvadomis buvo suformuota rekomenduotina įmonės marketingo strategija, bei numatytas jos įgyvendinimo planas bei kontrolė.
Darbo uždaviniai:
1. pateikti trumpą įmonės charakteristiką;
2. atlikti įmonės makro/mikro aplinkos, bei SWOT analizes;
3. atlikti įmonėje naudojamo marketingo komplekso analizę, bei suformuluoti marketingo tikslus;
4. remiantis analizės išvadomis, suformuoti rekomenduotiną įmonės marketingo strategiją, bei jos įgyvendinimo planas bei kontrolė.

Šis kursinis darbas sudarytas iš analitinės bei projekto dalių, pateikiamas išsamus naudotų informacijos šaltinių sąrašas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai4
Dydis42.61 KB
AutoriusMokslas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasI. Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas taksi firma UAB Zaibiskas greitis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno kolegija / 4 Klasė/kursas
  • I. Jucaitytė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą