Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – remiantis "Žygio batų" parduotuvių tinklo perspektyvų tyrimo išvadomis, numatyti marketingo strategijas ir parengti jų įgyvendinimo rekomendacijas. Trumpa įmonės charakteristika. "Žygio batų" tinklo perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė. Parduotuvių tinklo SWOT analizė. "Žygio batai" marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

"Žygio batai" yra vienas iš geriausiai žinomų avalynės parduotuvių tinklų. Kadangi Lietuvoje veikia daug avalynės mažmeninės prekybos rinkos dalyvių, todėl labai svarbu gerai įvertinti savo marketingo veiksmus ir racionaliai suplanuoti marketingo strategiją.
Šio darbo tikslas – remiantis "Žygio batų" parduotuvių tinklo perspektyvų tyrimo išvadomis, numatyti marketingo strategijas ir parengti jų įgyvendinimo rekomendacijas.
Šiam tikslui įgyvendinti, buvo iškelti tokie uždaviniai:
1. Atlikti avalynės parduotuvių tinklo "Žygio batai" perspektyvų tyrimą;
2. Suformuluoti marketingo tikslus;
3. Numatyti marketingo strategijas;
4. Parengti marketingo strategijų įgyvendinimo ir kontrolės rekomendacijas.
Darbas atliktas remiantis marketingo moksline teorine literatūra bei viešai prieinama informacija apie "Žygio batų" parduotuvių tinklą.


"Žygio batai" yra vienas didžiausių avalynės parduotuvių tinklas Lietuvoje, taip pat jis yra ir populiariausias avalynės tinklas (šaltinis: SIC rinkos tyrimai, 2005 m. gegužės mėn.).
Šiuo metu veikia 28 "Žygio batai" parduotuvės Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Marijampolėje, Alytuje, Utenoje ir Tauragėje. Rygoje taip pat yra dvi parduotuvės su "Žygio batų" koncepcija.
"Žygio batų" esminė ir pagrindinė vertybė yra prieinamumas. Prieinamumas madai, grožiui, kainai, pirkimo vietos patogumui ir aukščiausio lygio aptarnavimui, dėmesiui, patarimui. Parduotuvėse galima rasti patogius ir gražius batus, nes žmonės to tikisi ir yra to verti. Tai yra jų harmoningo gyvenimo dalis. "Žygio batai" parduotuvių tinklas priklauso UAB "Armitana". Šiai vieną didžiausių specializuotos avalynės parduotuvių tinklą valdančiai įmonei Lietuvoje priklauso avalynės parduotuvės "Žygio batai", "Step Top", "SALAMANDER", "Tops!", "Reno", "4Seasons", bei drabužių parduotuvės "Terranova" ir "Calliope".
Latvijoje įmonei priklauso "SALAMANDER", "Tops" bei "Reno" avalynės parduotuvių tinklai, o Estijoje- "SALAMANDER" ir "Reno". Šiuo metu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje įmonė valdo 63 avalynės ir drabužių parduotuves ir jų skaičius nuolat auga.
UAB "Armitana" dirba dirba apie 450 įvairių sričių specialistų, iš jų virš 350 Lietuvoje. 2006 m. kovo mėn. UAB "Armitana" buvo pripažinta geriausia klientus aptarnaujančia įmone. Be to, net 10 parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose pateko į geriausių klientus aptarnaujančių vietų penkioliktuką.
1996 m. pradėta "Žygio batų" parduotuvių plėtra. Per kelis metus buvo atidarytos parduotuvės Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Klaipėdoje, Šiauliuose. 2005 atidarytos parduotuvės Alytuje bei Utenoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis33.2 KB
AutoriusMokslas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasI. Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas avalynes parduotuve Zygio batai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Kauno kolegija / 4 Klasė/kursas
  • I. Jucaitytė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą