Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Tradicinė ir internetinė reklama
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tradicinė ir internetinė reklama

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Reklama: samprata, tikslai ir funkcijos. Reklamos apibrėžimas. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos apimčių palyginimas. Pagrindinės reklamos formos. Tradicinės reklamos formos. Pagrindinės reklamos internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklamos internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Išvados.

Ištrauka

Reklama aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Ji jau yra įsitvirtinusi tiek visuomenės informavimo priemonėse, tiek kitose sferose ir taip tapusi neatskiriama žmonių gyvenimo dalimi – vienu stipriausiu socialiniu veiksniu. O šiuo metu vis didesnę įtaką reklamai daro internetas, besivystantis tokiu stulbinamu greičiu, kad tai, kas prieš metus buvo didžiausia naujovė, - šiandien jau mažai ką domina.
Reklama tvirtai laikosi tendencijos prekę ar paslaugą pateikti kaip neatsiejamą socialinių procesų dalį, todėl vis daugiau ir dažniau prekė ir publika tampa vieningu dariniu. Yra kuriamas pranešimas, kuriame pabrėžiama tai, kas labiausiai domina vartotojus. Taip peršami įvaizdžiai, vertybės, tikslai.
Augant reklamos populiarumui svarbu palyginti reklamas ir išsiaiškinti jų privalumus ir trūkumus, kad vartotojas pasirinktų sau tinkamiausią reklamos formą.
Darbo tikslas:
• palyginti internetine ir tradicine reklamą
Darbo uždaviniai:
1. aptarti reklamos apibrėžimą, funkcijas ir tikslus;
2. apžvelgti tradicinės ir internetinės reklamos formas
3. palyginti tradicinę ir internetinę reklamą ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai20 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis30.8 KB
AutoriusDalia
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Nevinskaitė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tradicine ir internetine reklama [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • L. Nevinskaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą