Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla" (2)
   
   
   
-4
naudingas 0 / nenaudingas -4

Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla" (2)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Trumpa viso plano esmė. Šiame darbe naginėsime UAB "Fazer Kepyklos" marketingo komplekso elementus: prekę, kainą, paskirstymą ir rėmimą. Nagrinėjamos įmonės apžvalga. UAB "Fazer Kepyklos" įmonės marketingo apžvalga. Prekių analizė. Baltos duonos asortimentas. Batonai. "Gardėsio" saldūs gaminiai. Juoda duona. Sumuštinių duonos įvairovė. Prekės asortimentas ir asortimento galimas tobulinimo kryptis. Prekių kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Rėmimo veiksmų rūšys. Duonos kelias. Išsipildymo akcija. Vaikų svajonių bandelė. Tiltas į Neringą. Įmonės aplinkos analizė. Rinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Išvados. Stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių analizė (SWOT). "Fazer Kepyklos" pristatė tris naujus ruginius produktus. Tikslai ir uždaviniai. Marketingo komplekso elementų sprendimai. Marketingo veiksmų planas (veiksmas, įvykdymo data, atsakingas asmuo, išlaidos). Išvados.

Ištrauka

Duona – kepinys iš kviečių, rugių ir kitų javų miltų. Daugelio šalių mityboje duona yra vienas iš svarbiausių ir plačiausiai vartojamų maisto produktų. Duoną valgo praktiškai visi gyventojai. Pagrindiniu duonos komponentu laikomi angliavandeniai.
Dabartiniais laikais kepama vis daugiau duonos, praturtintos įvairiais sveikatai teigiamą poveikį turinčiais komponentais. Tai duona su sveikais grūdais, sėlenomis, džiovintais vaisiais, saulėgrąžomis, moliūgų ir sezamų sėklomis, kviečių ar kitokių javų grūdų sėlenomis, jūros kopūstais, labai rupių miltų duona. Visa tai ne tik suteikia malonų skonį bei aromatą, bet ir labai padidina duonos maistinę ir biologinę vertę. Nustatyta, kad sėklų, kurios savo sudėtyje turi daug vertingų, biologiškai aktyvių medžiagų bei ląstelienos, vartojame per mažai. Taigi duona su sėklomis ypač vertinga.
Europoje ir pasaulyje, ypač pastaraisiais metais, išskirtinis dėmesys skiriamas tradiciniam maistui, jo savitumui ir autentiškumui. 1998 m. sukurtas bendras Europos kulinarinio paveldo tinklas, veikia maisto kultūros organizacijos, ekspertų komisijos. Šios organizacijos propaguoja autentišką regioninį maistą, telkia bendrai veiklai gamintojus, vartotojus, kulinarijos paveldo reikalavimus atitinkančius produktus žymi specialiais ženklais.
Apžvelgus susiklosčiusią situaciją Lietuvos rinkose, o taip pat ištyrus pradinę bei antrinę informaciją apie vartotojus, bus tikslinga pasiūlyti rinkai savo naują, kultūrinio paveldo, prekę ir tikėtis, jog jinai bus palankiai priimta vartotojų.
Trumpa viso plano esmė
Sėkminga įmonės veikla priklauso nuo jų sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, į naujus vartotojų poreikius, prisitaikymo įsisavinti naujas technologijas ir naujas prekes. Tačiau svarbus šiuolaikinio marketingo bruožas – ne tik konkrečių vartotojų poreikių patenkinimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie vartotojų veiklą, tikslus, pasiekimus ir pageidavimus.
Šiame darbe naginėsime UAB "Fazer Kepyklos" marketingo komplekso elementus: prekę, kainą, paskistyma ir rėmimą.
Plane išanalizuosime ar prekė turi rinką, ar konkurentai įveikiami, ar produkcijos asortimentas ir kaina atitinka vartotojų poreikius. Atsižvelgdamos į padarytą analizę sukursime naują gaminį, kurį pateiksime vartotojams, jo įvedimas į rinką bus stimuliuojamas įvairių priemonių pagalba (reklama, pardavimo skatinimas ir kt.). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis141.18 KB
Autoriusvaiva
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasŠeiniauskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasDizaino ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komplekso analize UAB Fazer kepykla (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Šeiniauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-4
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą