Šperos.lt > Rinkodara > Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai

Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai. Prekybos marketingo tyrimų sritys ir objektai. Aplinkos analizė. Įmonės analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 15.99 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą