Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos teorija ir praktika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos teorija ir praktika

  
 
 
123
Aprašymas

Reklamos bruožai, istorija. Reklamos bruožai. VIPS formulė. Reikalavimai reklamai. Reklamos reglamentavimas. Reklamos galimybės ir ribojimai. Reklamos istorija. Reklamos priemonės, jų klasifikacija ir charakteristikos. Spausdinta reklama. Prospektas. Bukletai. Brošiūros. Reklaminiai lapeliai ir atmintinės. Informaciniai laiškai. Informaciniai biuleteniai. Komercinis pasiūlymas. Press-release. Naujametiniai, sveikinamieji leidiniai. Reklama spaudoje. Audiovizualinė reklama. Radijo ir telereklama. Telereklamos žanrai. Reklaminiai suvenyrai. Tiesioginė reklama paštu. Išorinė reklama. Lauko reklama. Reklama ant transporto priemonių. Transporto reklamos privalumai ir trūkumai. Vitrinų reklama. Vitrinų rūšys. Reklama internete. Interneto, kaip reklamos kanalo, privalumai ir trūkumai. Reklamos internete priemonės. Baneriai. Reklamos baneriais tikslai. Banerių formatas. Reklamavimosi paieškos svetainėse privalumai ir trūkumai. Reklama elektroniniu paštu. Reklama diskusijų/naujienų grupėse. Reklamos apmokėjimo būdai. Reklamos reguliavimas. Reklamos reglamentavimas. Svarbiausi dokumentai, kuriais remiantis sprendžiami reklamos reglamentavimo klausimai. Reklamos reglamentavimo sritys. Reklamos reguliuotojai. Reklamos ribojimai ir draudimai. Reklamos pagrindiniai principai. Praplėsti principai. Reklamos suvokimo dėsningumai. AIDA formulė. Žmogiškieji veiksniai. Poreikių analizė. Motyvai. Grafinis firmos simbolis – logotipas. Kaip sukurti gerą logotipą? Kam teikti pirmenybę: grafiniam ar žodiniam ženklui? Jau egzistuojančio logotipo pakeitimas. Firmos ženklo (identity-identiškumo) tapatumo kūrimas. Hario Karterio (Harry C. Carter) reklamos taisyklės.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-04
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis53.54 KB
Autoriustadas
Viso autoriaus darbų36 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Urbanskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos teorija ir praktika 1 kolio spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • R. Urbanskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą