Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Lojalumo nauda įmonei: parduotuvė "Eurokos"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lojalumo nauda įmonei: parduotuvė "Eurokos"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį. Lojalumo samprata. Jo reikšmė įmonei. Lojalių klientų privalumai. Vartotojų lūkesčių ir poreikių atitikimas. Lojalumo prekei formavimas. Psichologiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Lojalumas ir prisirišimas. Kainodara ir lojalumas. Lojalumo kortelių paskirtis. Individualaus marketingo bei lojalumą skatinančios kainodaros derinimas. Kaip padaryti vartotoją lojaliu? Lojalumo kūrimas. Vartotojų elgsenos ir lojalumo įvertinimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos". Trumpas įmonės aprašymas. Vartotojų lojalumo įvertinimas. Vartotojo kontaktavimo su prekybiniu personalu įvertinimas. Vartotojų motyvacijos ir prioritetai. Apibendrinimas vertinant vartotojų lojalumą "Eurokos" parduotuvių atžvilgiu. Lietuvos pirkėjų vertinimas. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis.

Ištrauka

Lietuvos įmonių dėmesys vartotojui ribotas, todėl būtų svarbu pažinti vartotojų elgsenos ypatumus. Nemaža dalis vadovų vis dar tinkamai neįvertina vartotojo vertės ir jų įmonių veikla kenčia nuo vartotojų nelojalumo. Lietuvos vartotojų elgseną įtakoja ekonominiai veiksniai: pajamų lygis, kainų lygis, santaupų dydis ir kt. Daugelio gyventojų pajamos yra žemos ir rinkos tyrimai rodo, kad jie įperka tik pigias prekes. Kainai jautrių pirkėjų skaičius būna didelis ekonomikos nuosmukio laikotarpiais arba kai pragyvenimo lygis šalyje neaukštas. Deja, kainai jautrūs vartotojai varžo pagrindinį rinkos subjekto principą - pelno siekimą, todėl tokia kainos mažinimo taktika gali būti derinama su agresyvaus marketingo priemonėmis. Vienas esminių lojalumo motyvų - žema prekės kaina. Tai ypač svarbu tose valstybėse, kur mažiau pajamų turintis visuomenės sluoksnis yra didesnis, nei daugiau pajamų gaunantysis.
Kaina yra ryškiausiai matomas ir lojalumą puoselėjantis veiksnys, tačiau būtina pripažinti, jog tik jos naudojimas lojalių pirkėjų išlaikymui yra brangus malonumas, galintis pakenkti įmonei konkurencinėje kovoje, t.y., susidarius situacijai lojalios grupės prekę tokiu atveju gali tekti pardavinėti už savikainą ar net pigiau. O tai kertasi su kapitalizacijos ir pelno maksimalizavimo principu.
Šiandien klientų lojalumo tema yra viena pagrindinių verslo organizacijose, nes lojalumas įmonės prekės ženklui yra vienas iš būdų padidinti įmonės akcijų vertę. Lojalūs klientai yra pelningi klientai. Apskaičiuota, kad išlaikyti klientą yra apie šešis kartus pigiau, negu pritraukti naują, tačiau šis skaičius įvairiuose literatūros šaltiniuose svyruoja tarp trijų ir net trylikos. Išlaikant klientą neišleidžiama pinigų reklamai ir darbuotojų komisiniams už pardavimus. Lojalus klientas gerai pažįsta bendrovės produktus, todėl jo aptarnavimas trunka daug trumpiau, toks klientas daugiau perka ir yra mažiau jautrus kainai. Vertinant ekonominę klientų lojalumo teikiamą naudą reikia nepamiršti ir vadinamojo ambasadoriaus efekto, kai klientas rekomenduoja įmonę draugams ir pažįstamiems. Lojalių klientų įmonei teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai ši sugeba įtikti vartotojui ir išlaikyti jo pasitenkinimą paslauga. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas, visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas. Tačiau marketingo orientacija besivadovaujanti įmonė uždirbs daugiau ne tik todėl, kad sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir susikurtas geras įvaizdis žymiai padidins jų skaičių.


Darbo objektas: darbe tiriama vartotojų lojalumas įmonės " UAB Kosmelita" prekių bei paslaugų atžvilgiu.
Darbo problema: nustatyti realią poziciją klientų lojalumo klausimu. Ar jie išties lojalūs šiai įmonei?
Darbo tikslas: išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį.

Darbo uždaviniai:
įvertinti kokias lojalumo programas galima taikyti įmonių veikloje;
nurodyti veiksnius, darančius įtaką vartotojo elgsenai (pasirinkimui);
papasakoti apie lojalumo įtaką įmonės veiklai;
išskirti tas savybes, kurios skatina vartotojus būti lojaliais vienos ar kitos prekės ar įmonės atžvilgiu.

Darbo metodai: panaudota mokslinė literatūros medžiaga, apklausos duomenys ir informacija gauta iš interneto. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai20 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis311.27 KB
Autoriuslaura
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasSakienė
Švietimo institucijaVakarų Lietuvos verslo kolegija
FakultetasŠiaulių fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lojalumo nauda imonei parduotuve Eurokos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Vakarų Lietuvos verslo kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Sakienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą