Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Marketingo tyrimo tikslas yra nustatyti įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos kitimo tendencijas, kadangi vyrauja prieštaringos nuomonės apie "Lietuvos Telekomo" teikiamų paslaugų kainos ir kokybės adekvatumą. Paslaugų tyrimas. Paslaugų grupės. Paslaugų klasifikacija. Kainų fiksavimas. Vartotojų tyrimas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Anketos sudarymas. Gautų duomenų analizė. Rinkos analizė. Rinkos paklausos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurentų analizė. Esamų ir potencialių konkurentų išaiškinimas. Silpnų ir stipriųjų konkurentų pusių išaiškinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (8 psl.)

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-10
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis38 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis129.03 KB
AutoriusMantas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word geras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 38 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą