Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencinio marketingo sprendimai: UAB "Bitė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencinio marketingo sprendimai: UAB "Bitė"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Įmonės (arba prekės ženklo, prekės/paslaugos) ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos analizė. Tikslinio segmento ir jo poreikių apibūdinimas. Konkurentų analizė. Rinkos patrauklumo analizė. Svarbiausių konkurentų ir jų pozicijos nustatymas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo nustatymas. Įmonės kompleksinio pasiūlymo rinkai struktūros aprašas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai įvertinimas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo didinimo sprendimai. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Dabartinėmis rinkos ekonomikos sąlygomis, kai įmonės veiklą stipriai įtakoja konkurencija rinkoje, o konkurencinės aplinkos dinamiškumas spartėja, atsiranda būtinybė išsiskirti iš konkurentų bei užsitikrinti gerą vardą ir garantijas vartotojų požiūriu. Vienas iš būdų tokiam tikslui pasiekti yra ilgalaikio įmonės konkurencinio pranašumo įgijimas bei jo išsaugojimas, tačiau daugeliui Lietuvos įmonių, prisitaikančių prie naujų rinkos sąlygų, tai tampa ypatingai sudėtingu uždaviniu. Todėl pasirinkau išnagrinėti mobiliojo ryšio operatorių BITĖ ir išsiaiškinti šios įmonės konkurencinio marketingo sprendimus.
Tyrimo objektas. UAB BITĖ ir jos konkurencingumas mobiliojo ryšio rinkoje.
Tyrimo tikslas. Išanalizuoti UAB BITĖS veiklą, išnagrinėti paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes, parengti konkuravimo strategiją.
Tyrimo uždaviniai:
• apibūdinti UAB "BITĖ" teikiamas paslaugas;
• nustatyti nagrinėjamos įmonės konkurencinį pranašumą;
• nustatyti kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumą;
• parengti konkuravimo strategiją ir numatyti konkurentų atsakomuosius veiksmus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis184.84 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/Dėstytojasdoc.dr. Jurgita Stravinskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencinio marketingo sprendimai UAB Bite [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • doc.dr. Jurgita Stravinskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą