Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės, įvertinant restoranų rinkos patrauklumą: restoranas "Forto dvaras"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės, įvertinant restoranų rinkos patrauklumą: restoranas "Forto dvaras"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti "Forto dvaras" veiklą ir konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes, įvertinant restorano rinką. Restoranų "Forto dvaro" veiklos analizė. Restoranų "Forto dvaro" rinkos analizė. "Forto dvaro" restoranų konkurentų analizė. "Forto dvaro" restoranų vartotojų analizė. Rekomendacijos "Forto dvaro" restoranų konkurenciniam pranašumui įgyti ir išlaikyti. Bendrosios konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos. Konkuravimo strategijos. Išvados.

Ištrauka

Restoranas - tai maitinimo įmonė, kurioje lankytojams siūlomas gausus patiekalų, gėrimų, konditerijos gaminių asortimentas, sudaromos sąlygos pailsėti ir pramogauti. Restoranai iš kitų maitinimo įmonių tipų išsiskiria aukšto meninio lygio interjeru ir reklama, geresniu materialiniu ir techniniu aprūpinimu, klasikinėmis lankytojų aptarnavimo formomis, realizuojamos produkcijos asortimentu. Klientams sudaromos komfortabilios sąlygos valgyti, kultūringai ilsėtis ir pramogauti.
Visi restoranai, kaip ir kiekviena įmonė, veikia kintančioje marketingo aplinkoje, todėl būtina ją nuolat analizuoti, vertinti ir planuoti savo veiksmus. Planuojant įmonės marketinginę veiklą yra būtina nuolatinė prekybinės teritorijos, konkurentų, produkto ir galimybių analizė.
Suplanavus restorano įmonės veiklą, potencialūs klientai turi būti supažindinti su ja, įtikinti apsilankyti ir paraginti sugrįžti.
Šiame darbe panagrinėsime restoranų grupei "Fortas" priklausančius restoranus "Forto dvaras.
Darbo tikslas – išnagrinėti "Forto dvaras" veiklą ir konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes, įvertinant restorano rinką.
Tikslui pasiekti keliami uždaviniai:
1. Atlikti restoranų "Forto dvaras" veiklos analizę;
2. Panagrinėti restoranų "Forto dvaras" rinką;
3. Išskirti šio restorano konkurentus ir palyginti jų veiklą su "Forto dvaru";
4. Atlikti restoranų vartotojų analizę;
5. Aptarti konkurencinio pranašumo įgijimo strategijas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis74.75 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasprof. dr. R. Virvilaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencinio pranasumo igijimo galimybes ivertinant restoranu rinkos patraukluma restoranas Forto dvaras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • prof. dr. R. Virvilaitė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą