Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros analizė: saldainių gamyba UAB "Šokolado simfonija"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodaros analizė: saldainių gamyba UAB "Šokolado simfonija"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Rinkodaros praktinių darbai (10). Įvadas. Įmonės "Šokolado simfonija" marketingo komplekso elementai ir koncepcija. Makro ir mikroaplinkos elementai, įtakojantys įmonės veiklą. Apklausos analizė. Rinkos segmentavimas pagal geografinį, demografinį, psichografinį ir vidaus elgesį ir tikslinės rinkos nustatymas. Vartotojo elgesio faktoriai, įtakojantys šokolado gaminių pirkimą. Prekių politika, jų charakteristikas kiekviename lygmenyje. Kainų nustatymo metodas ir panaudotos kainų strategijos. Pateikimo politika. Prekių rėmimo politika ir priemonės. Konkurentų analizė. Priedai (6 psl.)

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-20
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis871.99 KB
Autoriusagileproblemyte
Viso autoriaus darbų17 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasSteiblienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word SD marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Steiblienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą