Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Lankytojų aptarnavimo tobulinimas: restoranas "La Paysage"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lankytojų aptarnavimo tobulinimas: restoranas "La Paysage"

Aprašymas

Maitinimo įmonių aptarnavimo paslaugų teorinis pagrindimas. Paslaugų samprata. Paslaugų kokybė. Rodikliai apibūdinantys paslaugų rezultatą. Maitinimo įmonių aptarnavimo paslaugos ir ypatumai. Įvaizdžio formavimas. Aptarnaujantis personalas ir komandos samprata. Veiksniai, lemiantys aptarnaujančio personalo darbo kokybę. Vartotojų elgsenos ypatumai. Restorano "Le paysage" lankytojų aptarnavimo analizė. Restorano darbo analizė. Restorano lankytojų nuomonės tyrimas. Aptarnavimo darbuotojų nuomonės tyrimas. Išvados ir siūlymai. Summary. Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Paslaugų apibrėžimų yra labai daug. Visus juos galima laikyti lygeverčiais ir sėkmingai pritaikyti. Dažniausiai paslaugos apibūdinamos kaip bet kokia aptarnavimo ar paslaugos veikla, skirta kitos šalies poreikiams tenkinti.
Paslaugos turi bendrų bruožu su prekėmis, bet tai toli gražu ne tapatūs dalykai, nes paslaugos - nematerialūs ojektai. Prekės - visada materialūs dalykai.
Tam tikrais atvejais paslaugos teikimą ir prekių įsigijimą sunku atskirti. Vienas iš paslaugų ypatybių - neapčiuopiamumas. Kol paslauga nesuteikta, arba nepradėta teikti, jos neįmanoma pamatyti, patirti, paragauti ar pajusti.
Todėl paslaugų sferoje itin svarbūs išorės atributai, kuriais galima įtikinti klientus (paslaugų gavėjus), kad jiems bus suteiktos aukščiausios kokybės paslaugos.[10, p.9]
Paslaugų sfera, poindustrinėje ekonomikoje yra daugiareikšmis konstruktas. Juo įvardijama skirtingos prigimties veiklų įvairovė, sustiprinta nuolat didėjančia paslaugų teikimo būdų gausa, naujais paslaugų šaltiniais ir virtotojo ir tiekėjo sąveikos modeliais.[1, p.15]

Paslaugos savybėms didelę įtaką daro šios paslaugų ypatybės:
Neapčiuopiamumas;
Heterogeniškumas;
Nepatvarumas;
Vartotojo dalyvavimas paslaugos teikimo procese;
Paslaugos teikimo ir vartojimo įvairovė;
Nuosavybės nekeičiamumas .[1, p.50]
Pslaugas galima išskirti į ekonominį ir marketinginį klasifikavimą. Klasifikavimas - tai objektų visumos sudėjimas į grupes (klases) pagal vieną ar kelis požymius. Kitaip tariant, klasė yra visuma objektų, turinčių bendrus požymius.
Ekonominis klasifikavimas reikalingas tam, kad būtų galima apskaityti paslaugų apimtis, jų lyginamąjį svorį šalies bendrajame vidaus produkte, augimo tempus, darbuotojų skaičių ir jų pasiskirstymą ekonomikos sektoriuose ir skirtinguose paslaugų srityse.
Marketinginis paslaugų klasifikavimas sudaro prielaidas atskleisti bendruosius paslaugų bruožus, kurie svarbūs marketingo sprendimams. Paslaugų bendrybės nustatomos nagrinėjant paslaugos prigimtį, tiekėjų ir vartotojų santykius, paslaugų teikimo aplinką ir kitus aspektus. O tai įgalina geriau suprasti vartotojų lūkesčius ir elgseną, paslaugų vartojimo prioritetus ir dažnumą, atskleidžia galimybes sudaryti naujus ir populiarius paslaugų teikimo kanalus.[1, p.56]
Ankstyvuosiuose moksliniuose darbuose paslaugos esmė atskleidžiama ir jos samprata pateikiama nagrinėjant paslaugos paskirtį, vėliau joje išryškinami prekės ir paslaugos skirtumai, ir akcentuojama, kad paslauga, skirtingai nei prekė, yra ne daiktas, o vyksmas (veiksmas ar jų aibė). Šiuolaikiniai paslaugos apibrėžimai akcentuoja, kad paslauga - tai proceso ir rezultato sintezė, nes yra neapčiuopiamos veiklos ir prekės derinys. [1, p.46]
Pasak K. Albrecht ir R. Zenke - paslauga, tai veikla, kurios viena iš funkcinių paskirčių - pagalba vartotojui. Antroji paslaugos paskirtis - vartojimo poreikių taisymas.
J. R. Lehtinen teigia, kad paslauga - tai vartotojui ir personalui arba įrenginiams (mašinoms) sąveikaujant vykstanti veikla, skirta vartotojo poreikiams tenkinti.
J. Nollet ir J. Haywood-Farmer nuomone, paslauga yra aiškios (suvokiamos) ir neapibrėžtos naudos bei poreikių, reikalingų paslaugos teikimo procesui vykdyti ar jį palengvinti, derinys. [1, p.47] ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-28
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.82 MB
Autoriusedita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasZita Marozienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lankytoju aptarnavimo tobulinimas restoranas La Paysage [speros.lt].rtf
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Zita Marozienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą