Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas: AB "SEB Vilniaus bankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos parengimas: AB "SEB Vilniaus bankas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos charakteristika. Situacijos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Tarptautinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. 4 Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė – mokslinė aplinka.Vidinės aplinkos analizė. Tiekėjai. Partneriai. Konkurentų vertinimas. Įmonės SSGG analizė. Segmentavimas, tikslins rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Konkurencinio pranašumo įgijimo strategijų parinkimas. Marketingo strategija. Konkuravimo strategijos parinkimas. AB SEB Vilniaus banko marketingo komplekso formavimas. Paslaugų ir kainų analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Bankininkystės sistema, tai komercinių bankų ir bankininkystės institucijų, susijusių su pinigų pardavimu, paskolų suteikimu ir palankiu kredito skyrimu, sistema. Svarbiausią vaidmenį Lietuvos bankininkystės sistemoje užima komerciniai bankai. Pastaruoju metu komercinių bankų rodikliai gerėja. Didėja indėliai bei akredityvai, sparčiai auga suteiktų paskolų portfelis, klientams siūlomos vis įvairesnės paslaugos.
AB SEB Vilniaus bankas reaguoja į besikeičiančią padėtį bankų rinkose. Spartų banko augimą pastaruoju metu lėmė netradiciniai rinkodaros veiksmai, novatoriški sprendimai, patrauklių investicinių paslaugų įvedimas ir kompleksiniai visų SEB grupės įmonių pasiūlymai klientams. Taip pat sustiprintos ir išplėstos pardavimų pajėgos, pagerinta paslaugų kokybė. AB SEB Vilniaus bankas konkuruoja universaliais, tačiau išskirtiniais pasiūlymais. Bankas veikia konkurencinėje aplinkoje, todėl jo veikla neįsivaizduojama be marketingo veiksmų, sprendimų, strategijų. Įmonės marketingo strategijos planai daro didelę įtaką konkurencinėje kovoje, jie turi būti nuolat tobulinami.
Darbo tikslas – parengti marketingo strategijos planą AB SEB Vilniaus bankui.
Siekiant įgyvendinti užsibrėžtą tikslą, numatomi tokie uždaviniai:
• Atlikti įmonės tarptautinę, vidinę ir išorinę aplinkų analizę;
• Parengti įmonės SSGG analizę;
• Nustatyti įmonės marketingo tikslus ir uždavinius;
• Parinkti įmonės marketingo strategiją;
• Pateikti marketingo strategijos įgyvendinimo planą;
• Atlikti įmonės marketingo komplekso analizę;
• Atlikus darbą pateikti išvadas.
Darbo objektas – AB SEB Vilniaus bankas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis55.19 KB
AutoriusOvidijus
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasUrbonavičienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas AB SEB Vilniaus bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Urbonavičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą