Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: kelionių organizavimas UAB "Kauno grūda"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: kelionių organizavimas UAB "Kauno grūda"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Bendra įmonės UAB "Kauno grūda" charakteristika. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. "Kauno grūda" įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Konkurentų analizė. tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Išvados. Priedai (3).

Ištrauka

Intensyvios ir agresyvios konkurencijos laikais vis aktualesnis tampa marketingo specialistų organizacijoje poreikis. Globalizacijos procesams tampant vis spartesniems – produktai, paslaugos ir technologijos gali būti lengvai nukopijuojamos, nesuteikdamos garantijų ilgalaikei sėkmei.
Pokyčiai pasaulyje reikalauja naujo požiūrio į vadybą, nes organizacijos pasiekimus lemia mąstymo ir veiklos būdas. Norėdama pasiekti maksimalius rezultatus, organizacija privalo būti novatoriška, lanksti, kūrybinga, kad galutinis vartotojas būtų patenkintas. O šiuos dalykus yra pakankamai sunku įgyvendinti.
Kursiniame darbe pateikiame kelionių organizatoriaus Kauno "Grūda" marketingo planą. Marketingo planavimą galima apibūdinti kaip metodą norimiems įmonės rezultatams pasiekti. Veiksmingas marketingo planas nebūtinai turi būti standartinio formato ir atitinkamos apimties. Rengiant marketingo planą svarbu nuodugniai viską apmąstyti ir sukurti visas veiklos sritis apimantį planą.
Norint, kad įmonė funkcionuotų ir išliktų konkurencinėje kovoje, reikia suformuluoti marketingo tikslus, kurie nusakytų įmonės padėtį ir būdus, kaip tai pasiekti.
Darbo tikslas – parengti kelionių organizatoriaus Kauno "Grūda" marketingo planą .
Darbo uždaviniai:
• įvertinti makroaplinką, darančią įtaką kelionių organizatoriaus Kauno "Grūda" veiklai;
• įvertinti kelionių organizatoriaus Kauno "Grūda" marketingo kompleksą;
• atlikti anketinę apklausą, bei išanalizuoti gautus duomenis;
• atlikti SWOT analizę;
• parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Tyrimo objektas – kelionių organizatoriaus Kauno "Grūda" marketingo veiksmų ir priemonių planas 2009 metams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis844.1 KB
AutoriusRamune
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR. Ligeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas kelioniu organizavimas UAB Kauno gruda [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • R. Ligeikienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą