Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės pakuotės ir dizaino marketingo sprendimai: jų įtaka prekės vertės formavimui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės pakuotės ir dizaino marketingo sprendimai: jų įtaka prekės vertės formavimui

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Pakavimas. Funkciniai reikalavimai. Ergonominė funkcija. Estetinė funkcija. Komercinė funkcija. Reprezentacinė funkcija. Bendri estetiniai – kompoziciniai reikalavimai. Spalva. Forma. Tekstas. Grafika. Projektuojama stilistika. Techninės pakuotės galimybės. Popierius ir kartonas. Stiklo pakuotės. Metalo pakuotės. Plastikai. Kombinuotos medžiagos. Kitos pakavimo medžiagos. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais (27).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-08
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai22
Dydis2.46 MB
Autoriusinga
Viso autoriaus darbų45 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojaslekt. S. Alijošienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasDizaino ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word PREKES PAKUOTES IR DIZAINO MARKETINGO SPRENDIMAI [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • lekt. S. Alijošienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą