Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (63)

Marketingas (63)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekės samprata. Prekių asortimento samprata. Prekių klasifikavimo būdai. Vartojimo prekių klasifikavimas. Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Ciklo tipai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Prekės vardų strategijos. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų nustatymo variantai. Kainų strategijos. Pasiskirstymas kaip ūkinė veikla ir marketingo komplekso elementas. Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas. Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Komunikacinis procesas marketinge. Komunikacijos proceso samprata. Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo strategijos. Reklamos vieta marketinge. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos organizavimas. Reklamos reguliavimas. Asmeninio pardavimo reikšmė ir turinys. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Asmeninio pardavimo procesas. Prekybos agentų darbo užmokestis ir skatinimas Pardavimo skatinimo esmė ir tikslai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimo skatinimo planavimas ir vertinimas. Ryšių su visuomene samprata. Tikslai ir naudojimas marketinge. Įmonei svarbios visuomenės prekės. Įmonės identitetas ir įvaizdis. Komunikavimo su pasirinktomis visuomenės grupėmis būdai. Parodos ir mugės. Kiti komunikavimo su visuomene būdai. Ryšių su visuomene organizavimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

44 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 115.85 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą