Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros strategija įmonėje "Ąžuola"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodaros strategija įmonėje "Ąžuola"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Tikslas - pateikti įmonės "Ąžuola" rinkodaros strategiją, praktines užduotis, kurios padės suprasti apie įmonės veiklai reikalingos informacijos svarbą, kad būtų užtikrintas veiklos pelningumas ir efektyvumas. Įmonės "Ąžuola" rinkodaros komplekso elementai. Mikroaplinkos elementai, kurie veiks įmonę. Įmonę įtakojantys makroaplinkos elementai, jų įtakos pasekmes. Rinkos tyrimas apie pirkėjo požiūrį į būsto renovacija, keičiant duris, langus. Segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Prekių politika. Kainų nustatymo metodas. Pateikimo kanalas. Rėmimo priemonės. Konkurentų analizė. Išvados. Priedai (4).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-12
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai4
Dydis454.51 KB
AutoriusAlgirdas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Seiblienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros_Savarankiskas32 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • L. Seiblienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą