Šperos.lt > Rinkodara > Teigiamas įvaizdžio formavimas: grožio salonas "D'ORO"

Teigiamas įvaizdžio formavimas: grožio salonas "D'ORO"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Šiame darbe pateiksiu grožio namų "D‘ORO" įėjimo į rinką problemas, tikslus bei reprezentaciją. Įmonės misija, vizija. Išorinė įmonės aplinka. Tiesioginio poveikio veiksniai. Šalutinio poveikio veiksniai. Įmonės vadovas, jo vadovavimo stilius. Įmonės darbuotojai. Organizacijos kultūra. Įmonės struktūra. Grožio namų "D‘ORO" klientai. Grožio Namų "D‘ORO" konkurencija. Kosmetika, jos kokybė. Įmonės strategija. Įmonės planas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 30.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą