Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas sveikatingumo ir sporto centre "Grand Gym"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas sveikatingumo ir sporto centre "Grand Gym"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Tyrimo objektas. Aplinkos analizė. Išorinė aplinka. Vidinė aplinka. Konkurentai. Konkurentai bei jų teikiamos paslaugos. Vartotojai. Problemos formulavimas. Tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

"GRAND GYM" – naujausias ir moderniausias sporto ir sveikatingumo kompleksas ne tik Vilniuje, bet ir Baltijos šalyse. Klubas įkurtas absoliutaus kultūrizmo čempiono A. Milvydo ir verslininko V. Šimkevičiaus bendromis pastangomis. Čia siūloma naujausių treniruoklių salė, įvairūs ir populiarūs treniruočių užsiėmimai, baseino teikiami malonumai, pirtis, masažinės vonios, grožio ir kosmetologinės procedūros. Be pagrindinių paslaugų dar teikiamos kineziterapijos, masažo, soliariumo paslaugos.
2003 metais "GRAND GYM" veiklos pardavimai ir paslaugos siekė 2,070 tūkstančių litų. 2004-ųjų metų pardavimų duomenų gauti nebuvo galima. Remiantis pateikta informacija iš "Lietuvos Verslo Lyderių" Katalogo ( 2004-2005 m.), šis sporto centras užima antrą vietą pagal pardavimus. Tai yra labai aukštas įvertinimas kaip labai neilgai gyvuojančiai bendrovei.
1.2 APLINKOS ANALIZĖ
Kaip ir kiekvienai organizacijai, taip ir šios įmonės veiklai įtakos turi išoriniai ir vidiniai aplinkos veiksniai, kuriuos svarbu įvertinti.
Išorinė aplinka
Nuo šalies ekonominės būklės priklauso vartotojų pajamos bei jų perkamoji galia. Todėl yra svarbu išsiaiškinti kaip žmonės yra linkę leisti pinigus, kam skiria prioritetus, kokia jų perkamoji galia, kokia bendra pardavimų statistika sporto ir sveikatingumo centrų veikloje. Lietuvos ekonominė situacija palyginti su kitomis labiau išsivysčiusiomis šalimis dar nėra tokia stipri, todėl galbūt mažiau žmonių gali sau leisti tokį aktyvaus laisvalaikio leidimo būdą.
Sveikatingumo centras turėtų žinoti, ar gyventojai gali skirti dalį gaunamų pajamų savo sveikatos ir fizinės būklės priežiūrai. Nuo socialinės-kultūrinės aplinkos, t.y. nuo žmonių suvokimo bei požiūrio į sportą, sveikatą bei grožį, nuo jų įpročių, gyvenimo būdo bei poreikių priklauso, kokia kryptimi ir kiek plėsis siūlomų paslaugų rinka.
Sveikas ir stiprus kūnas, dvasios harmonija - sąlygos, lemiančios gerą savijautą ir pasitikėjimą savimi. Tačiau sveikatingumo klubo teikiamos paslaugos neapsiriboja pirmine funkcija sudaryti sąlygas tobulinti kūną, bet ir suteikia bendravimo ir laisvalaikio praleidimo galimybę. Kai kuriems tai yra kur kas svarbiau.
Politinė-teisinė aplinka, be abejo, darytų įtaką teikiamų paslaugų kainai, jei būtų daromi žymūs pakeitimai mokesčių politikoje (pvz., pelno mokestis) ar įstatyminėje bazėje.
Technologiniai proveržiai gali sukurti naujas rinkas, naujus paslaugų teikimo ir marketingo metodus, naujas paslaugas, kurios užgožia iki tol teiktas. Technologijos tobulėjimas įgalina geriau patenkinti vartotojo poreikius, kurie yra sukeliami ar veikiami socialinės-kultūrinės aplinkos. Naujų treniruoklių, sporto programų bei technikos, mitybos priedų sukūrimas leidžia efektyviau vystyti ir tobulinti raumenų grupes, pagreitinti norimų rezultatų pasiekimą. Mūsų tiriamam sveikatingumo centre taikomi inovaciniai sprendimai sportinio inventoriaus technologijos atžvilgiu, ir tai yra pakankamai akcentuojama rėmimo priemonėmis.
Vidinė aplinka
Vidinės aplinkos veiksniai - tai veiksniai, kurie tiesiogiai susiję su įmone, jos galimybėmis. Tai vartotojai, tarpininkai, konkurentai, tiekėjai. Plačiau apžvelgsime centro teikiamų paslaugų vartotojus ir konkurentus. Priešingai nei išorinei aplinkai, įmonė gali daryti įtaką vidinės aplinkos veiksniams: formuoti vartotojų paklausą bei elgseną, kuo geriau tenkindama jų poreikius ir tuo įgaudama pranašumą konkurencinėje kovoje.
Konkurentai – tai rinkos dalyviai, siūlantys potencialiems pirkėjams tuos pačius ar panašius poreikius tenkinančias prekes/paslaugas. Aptariant konkurentus išsiaiškinsime strateginės grupės sąvoką. Strateginė grupė – tai konkurentai, naudojantys panašias konkurencines priemones ir rinkoje užimantys panašią padėtį. Vienos strateginės grupės organizacijos turi keletą panašių požymių: Jos gali turėti palyginamą produktų asortimentą, gali siūlyti pirkėjams panašias paslaugas, gali patikti to paties tipo pirkėjams, gali naudoti tuos pačius paskirstymo kanalus, gali naudoti tą pačią technologiją, gali parduoti produktus/paslaugas vienodomis kainomis, gali parduoti to paties lygio produktus/paslaugas. Išvardinsime panašių paslaugų asortimentą teikiančius, panašaus kainų lygio ir į tuos pačius bei panašius rinkos segmentus besiorientuojančius sveikatingumo klubus bei centrus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis27.06 KB
AutoriusSolveiga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDapkus
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas sveikatingumo ir sporto centre Grand Gym [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Dapkus
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą