Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Draudimo paslaugų reklamos rinkų Europos Sąjungos (ES) šalyse specifikos tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Draudimo paslaugų reklamos rinkų Europos Sąjungos (ES) šalyse specifikos tyrimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Draudimo samprata. Akcinė draudimo įmonė. Draudimo draugija. Draudimo paslaugų reklama. Draudimo paslaugų reklamos tipai. Reklamos priemonės. Reklamos perteikimo priemonių privalumai ir trūkumai. Rėmimas. Tarptautinis marketingas ir reklama. Tarptautinės reklamos problemos. Tarptautinis reklamos reguliavimas. Išvados. Analitinė dalis. UAB "Ergo Lietuva" reklamos analizė. Užsienio draudimo rinkų analizė. Išvados. Projektinė dalis. Galimi alternatyvūs reklamavimosi būdai. Pagrindiniai rezultatai ir išvados.

Ištrauka

Reklama yra gamintoją ir vartotoją jungianti grandis. Tai labai efektyvi priemonė, palaikanti esamus ir pritraukianti būsimus vartotojus. Aktyvioji reklamos proceso pusė yra reklamos teikėjas, todėl ji, kaip socialinis reiškinys, daugiausia išreiškia reklamos teikėjo interesus.
Vienas garsiausių reklamos specialistų, D. Ogilvy, reklamą apibrėžia kaip patį gyvybingiausią verslo elementą.
O tai labai aktualu būtent dabar, kai beveik išnyko prekybos, gamybos ir informacijos perdavimo barjerai tiek Europoje, tiek visame pasaulyje. Organizacijos išlikimą rinkoje sąlygoja įmonės sugebėjimas patenkinti vartotojų poreikius. Todėl, dabar reklamos globalizacija skatina organizacijas skverbtis į naujas rinkas, kad išliktų, plėstųsi.
Šiandienos vartotojas išprusęs, žinantis ką, kaip ir kuri organizacija gali pasiūlyti. Tai gi vartotojas nebeina apsipirkinėti, o organizacijos pačios "ateina" su savo pasiūlymais. Juk organizacijos tikslas – tarnauti žmogui. Todėl šioje vietoje reklama yra pagrindinis veiksnys, lemiantis sėkmingą organizacijos skverbimąsi į kitas rinkas ir išlaikant pastarąsias.
Tačiau reklama turi būti tikslinga, ypač tada, kad skverbiamasi į naujas rinkas, kitos šalies rinkas. Tik teisingas reklamos rinkų specifikos kitoje šalyje ar rinkoje tyrimas lems sėkmingą įmonės produkto ar paslaugos įvedimą.
Šiame darbe atliksiu draudimo paslaugų, skverbiantis į užsienio rinkas tyrimą. Bandysiu apžvelgti ir išanalizuoti teigiamus ir neigiamus aspektus susijusius su draudimo paslaugomis.
Tyrimo objektas būtų būtent draudimo paslaugos.
Pagrindinis darbo tikslas – tai draudimo paslaugų reklamos rinkų ES šalyse specifikų tyrimas. Tai yra – nustatyti problemą, esminius skirtumus organizacijoms draudėjoms, bandančioms įsiskverbti kitose rinkose, sėkmės ir nesėkmes priežastis ir visus su tais susijusius veiksnius.
Uždaviniai:
• aprašyti ir išanalizuoti draudimo Lietuvoje specifiką;
• išsiaiškinti pagrindines draudimo paslaugų organizacijų reklamos problemas;
• išanalizuoti draudimo reklamos specifiką Lietuvoje ir užsienyje;
• rasti efektyvius problemos sprendimo būdus;
• pateikti pasiūlymus ir rekomendacijas.
Lietuvos draudimo rinkoje, priešingai nei įprasta pasaulyje, dominuoja ne gyvybės draudimo veikla. Pasirašytos tiesioginio ne gyvybės draudimo įmokos 2006 metais sudarė 76,6 proc. visų pasirašytų įmokų. Ne gyvybės draudimo įmokos pasaulyje sudaro tik 43 proc. visų įmokų.
Lietuvos draudimo rinka yra labai koncentruota. Koncentracijos mažėjimo procesas, vykęs keletą pastarųjų metų, išlieka gyvybės draudimo rinkoje, tačiau ne gyvybės draudimo koncentracija pradėjo didėti dar 2005 metais:
• 3 didžiausios ne gyvybės draudimo įmonės pasirašė 60,7 proc. ne gyvybės draudimo įmokų (per pusmetį jų dalis padidėjo 5,7 proc. punktais);
• 3 didžiausios gyvybės draudimo įmonės – 70,6 proc. gyvybės draudimo įmokų (per pusmetį jų dalis sumažėjo 2,6 proc. punktais).
Visas pasaulis apsuptas paslaugų ir prekių voratinkliu, kuriuo kasdien naudojasi kiekvienas iš mūsų. Kadangi egzistuoja begalė prekių ir paslaugų, reikia sugalvoti, kaip pritraukti ir sudominti kuo daugiau klientų. Svarbu dar yra ir tai, kad dažnai tenka pakeisti vartotojų įpročius, elgesį ir požiūrį. Kitas uždavinys – nukonkuruoti varžovus. Šias funkcijas kuo puikiausiai bei efektyviausiai atlieka reklama, kuri gali būti įvairių rūšių, formų ir gali būti paskleista plačiai per įvairiausius kanalus.
Taigi šio darbo tikslas yra atskleisti tarptautinės reklamos problemas draudimo srityje, bei trumpai apžvelgti tarptautinės reklamos strategijas. Aptarsiu reikalavimus, reguliuojančius reklamą.
Galiausiai reikėtų pažymėti, jog reklama yra viena iš komunikacijos priemonių, formų, kurios metu daromos tam tikros klaidos. Šiuo atveju – tarptautinis komunikavimas tarp verslo atstovų ir atskirų šalių gyventojų.

Naudojamos sąvokos:
• Paslauga - tai prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta vienu metu.
• Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, kuriais numatytos asmenų grupės informuojamos ir skatinamos pirkti.
• Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ir idėjas skleidimas pasirinktiniai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
• Draudimas – yra rizikos valdymo priemonė, naudojama apsisaugoti nuo galimų finansinių nuostolių rizikos. Draudimo objektai – turtas, sveikata, gyvybė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-18
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis77.44 KB
Autoriusmarias_lands
Viso autoriaus darbų14 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdr. V. Elskytė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Draudimo paslaugu reklamos rinku Europos Sajungos (ES) salyse specifikos tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • dr. V. Elskytė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą